הרשמה

Assassin's Creed Chronicles Trilogy הוכרז רשמית

סיפור חדש לגמרי בחלל דו מימדי

סדרת Assassin's Creed קצת נאבקת בשנה האחרונה בנסיון לחדש ולרענן את עצמה, ואחרי שני משחקים בינוניים שיצאו ב-2014 - המעריצים מסתכלים קדימה על המשחקים בסדרה שיגיעו אלינו ב-2015. אז בינתיים אין לנו חדשות על הכותר הראשי שיושק השנה ויתרחש בלונדון הויקטוריאנית, אבל כן יש לנו חדשות על טרילוגיית משחקים קצת שונים שיקחו את הסדרה לכיוון שונה.

Assassin's Creed Chronicles Trilogy הוא למעשה אוסף של שלושה משחקי אקשן\פלטפורמה בחלל דו-מימדי עם גרפיקה תלת מימדית מרשימה. שלושת המשחקים יושקו בנפרד, יתרחשו במקומות שונים ויתהדרו בגיבורים שונים. לפי טריילר ההכרזה למטה, אפשר לראות גם הבדלים משמעותיים בסגנון הויז'ואלי - מה שייתן לכל משחק סגנון ייחודי משלו. למרות השוני בין שלושת המשחקים והעובדה שכל אחד עומד בפני עצמו, שלושתם יתחברו מבחינה עלילתית ויחשפו יותר מידע עבור מי שישחק אותם לפי הסדר.

המשחק הראשון שיושק הוא Assassin's Creed Chronicles: China, שהוכרז בעבר אבל לא כחלק מטרילוגיה. המשחק יתרחש בסין של 1526 והגיבורה שלנו תהיה שאו ג'ין (Shao Jin), המתנקשת האחרונה באחווה הסינית. שאו ג'ין אומנה על ידי אציו אודיטורה (הגיבור של משחקי Assassin's Creed 2) וכעת היא חוזרת לעיר מולדתה ומחפשת נקמה. China יהיה זמין החל מה-22 לאפריל.

המשחק השני שיושק הוא Assassin's Creed Chronicles: India. המשחק יתרחש בהודו של שנת 1841 בכיכובו של ארבאז מיר (Arbaaz Mir) - מתנקש שמחפש חפץ נדיר ועוצמתי שהובא להודו מסיבה לא ידועה. ארבאז צריך לא רק להשיג את החפץ המסתורי, אלא לגלות את הסיבה שהוא הובא להודו ולעצור את תוכניות הטמפלרים.

המשחק השלישי שיושק הוא Assassin's Creed Chronicles: Russia, שיתרחש ברוסיה בשנת 1918. המתנקש ניקולאי אורלוב (Nikolai Orelov) רוצה לפרוש מהמסדר, אבל בשביל שזה יקרה הוא צריך לבצע משימה אחת אחרונה - לפרוץ לאחוזה המוחזקת על ידי הבולשביקים עם בני ערובה, ולגנוב חפץ עוצמתי המוחבא שם. אותו "חפץ" נראה כמו האלמנט שיקשור את שלושת המשחקים מבחינה עלילתית.

שלושת משחקי Assassin's Creed Chronicles Trilogy יושקו במהלך 2015 כאשר הראשון מביניהם, China, יגיע ב-22 לאפריל עבור ה-Xbox One, PS4 והמחשב האישי. שני המשחקים האחרים יגיעו מאוחר יותר במהלך השנה ויושקו בנפרד (קודם India ואז Russia).

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:58 01.04.2015 | WarFox89 WarFox89

    זה 2.5D למעשה :)

  2. 2

    12:42 01.04.2015 | itay1691 itay1691

    די מיציתי את המשחקים בגדולים של assassin's, אז טריולוגיה בדו מימד בהחלט נשמע מעניין

  3. 3

       | פורסם ע"י