הרשמה

Deus Ex: Mankind Divided הוכרז רשמית

הבלש הכי משודרג בגיימינג חוזר לכותר נוסף

אתמול נחשף גליון מאי של מגזין Game Informer ואיתו ההכרזה על הכותר החדש בסדרת Deus Ex! המשחק הקודם בסדרה, Deus Ex: Human Revolution, זכה לביקורות אוהדות ונתוני מכירות טובים, כך שזה היה רק עניין של זמן עד שנראה את משחק ההמשך. השער של Game Informer לחודש מאי חושף את גיבור המשחק הקודם, אדם ג'נסן (Adam Jensen), כשהוא נראה מבוגר ומשודרג יותר ב-Deus Ex: Mankind Divided.

עד יציאת הגליון לא נדע הרבה על המשחק, אבל בינתיים יש לנו רקע כללי ל-Deus Ex: Mankind Divided: "אדם ג'נסן חוזר ומשלב כוחות עם כוח משימה הממומן על ידי האינטרפול כדי לצוד ולתפוס טרוריסטים "רבודים" בעולם ששונא ומפחד מבני אדם עם שתלים רובוטיים, ג'נסן יקבל אוסף חדש של שתלים ושיפורים שיאפשרו לו לנווט בחוכמה דרך הקרב, מצבים חברתיים והתחמקויות, אבל איך שג'נסן יבחר לפתור כל בעיה נתונה לגמרי לשיקולכם".

נראה שהמפתחים ב-Square Enix היו חכמים מספיק כדי לזהות את אחת מנקודות החוזקה של הכותר הקודם בסדרה, ויתנו לשחקנים מגוון רחב של דרכים שונות לגשת לכל בעיה או משימה, והסט החדש של יכולות ושדרוגים יגרמו להכל להיראות חדש ונוצץ יותר. כל החלטה שנעשה תשליך על המשך המשחק ותעצב את העולם בהתאם. מעבר לזה, יהיה מעניין לראות איך העולם השתנה בשנים שעברו בין שני המשחקים: אם פעם שתלים רובוטיים היו עניין שבשגרה, כעת האנושות נקרעת בין שני הצדדים: בני אדם "טהורים" מצד אחד, ומצד שני - בני אדם "רבודים" שהחליפו חלקים בגופם עם שתלים מתוחכמים.

Deus Ex: Mankind Divided יושק עבור ה-PC, Xbox One ו-PS4. לצערנו עדייין אין תאריך יציאה, אבל סרטון סינמטי ראשון אמור להגיע אלינו בהמשך היום.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י