הרשמה

Battlefront יקבל טריילר ש"ישבור את האינטרנט"

מפתח ב-DICE: "אני אענה מראש: כן, ככה המשחק באמת נראה"

מאוחר יותר השבוע אנו צפויים לקבל את טריילר המשחקיות הראשון של Star Wars Battlefront, כנראה משחק היריות המצופה ביותר של 2015. לפי השמועות, המשחק כבר הוצג מאחורי דלתיים סגורות לאנשי מפתח בתעשיה והשאיר את הצופים עם פה פעור. לקראת חשיפת הטריילר הראשון לקהל הרחב, מפתחי המשחק ב-DICE כבר מכינים את הקרקע למה שעשוי להיות הטריילר המרשים ביותר של השנה עד כה. למען האמת, אחרי ההצהרות שראינו בטוויטר כדאי מאוד שזה יהיה הטריילר המרשים של השנה!

הנה כמה פנינים ממפתחי המשחק: מנהל הקהילה העולמי וינסנט ווקוויק (Vincent V. Vukovic) צייץ: "על הפרק: לשבור את האינטרנט". כריסטיאן ג'והאנסן (Christian Johannesen) צייץ בתגובה: "שבירת האינרנט: זה יהיה כאילו מליוני קולות פתאום יצעקו ביחד בהתלהבות". המפתח דניס בראנוול (Dennis Brannvall) הצליח להעלות את רמות ההתלהבות וצייץ: "אני הולך לענות על השאלה מראש: כן, ככה באמת נראה המשחק".

בזמן שאתם מחכים לטריילר, הנה עוד נקודה קטנה למחשבה: נראה ש-Battlefront יהיה זמין קודם על ה-Xbox One אבל בהפרש של כמה ימים בלבד ורק למנויי EA Access. כידוע, מנוי EA Access נותן לכם ליהנות ממשחקי EA עבור תשלום חודשי ומאפשר לשחקנים להתנסות עם משחקי EA לפני ההשקה הרשמית. כרגע, EA Access זמין רק על ה-Xbox One.

אנחנו נחזור מאוחר יותר השבוע עם הטריילר ונראה אם הוא באמת מספיק טוב כדי לשבור את האינטרנט!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:33 14.04.2015 | WarFox89 WarFox89

    טריילרים הם יודעים לעשות שם אין מה להגיד. משחקים פחות.

  2. 2

       | פורסם ע"י