הרשמה

Hearthstone הושק לסאמרטפונים

אותו כיף ממכר, רק בקטן

אחרי שיצא למחשב בשנה שעברה והגיע לטאבלטים עם iOS ואנדרואיד מוקדם יותר השנה, משחק הקלפים Hearthstone הגיע גם לסמארטפונים! המשחק הפופולרי של Blizzard כבר הצליח לצבור קהל שחקנים גדול וקהילה חמה, הרבה בזכות הגישה הקלילה של המשחק והתחושה הממכרת של לנצח ולהתקדם בשלבים. Hearthstone זמין כעת להורדה על סמארטפונים עם iOS או אנדרואיד עם תמיכה ברוב המכשירים הפופולריים בשוק. 

כדי לשחק על אנדרואיד תצטרכו מכשיר עם גרסת 4.0 ומעלה של מערכת ההפעלה ומינימום 1GB זכרון, וכדי לשחק על iOS תצטרכו אייפון 4S ומעלה עם גרסאת iOS 5.0 ומעלה. בכל המקרים רצוי להשתמש במכשיר עם גודל מסך של לפחות 5". אומנם אפשר לשחק עם מכשירים קטנים יותר אך קשה יותר לראות את הפרטים הקטנים. בניגוד לגרסאת הטאבלטים, גרסת המובייל הותאמה ספציפית למסכים קטנים יותר והממשק שלה "התכווץ" כדי לכלול את כל הפרטים החשובים כמו כמות המאנה של כל שחקן, מספר הקלפים שיש לו ביד וכו'.

המשחק זמין להורדה בחינם וכולל מיקרו-רכישות של הרחבות לשחקן יחיד (Naxxramas ו-Blackrock Mountain) וכמובן חפיסות קלפים חדשות שירחיבו את האוסף שלכם. אם כבר התחלתם לשחק על פלטפורמה אחרת, אל דאגה - תוכלו לקשר את חשבון ה-Battle.net לגרסת המובייל ולהמשיך מאיפה שהפסקתם.

Hearthstone זמין כעת למחשב, טאבלטים וסמארטפונים (עם מערכת הפעלה iOS או אנדרואיד בלבד).

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י