הרשמה

Mortal Kombat X מוכר לכם Fatalities

אסטרטגיה הוגנת או מהלך מלוכלך?

עכשיו כשאנחנו כבר לא עיוורים מההייפ ו-Mortal Kombat X כבר נמצא בידיים שלנו, אפשר להתחיל להסתכל על הדברים הפחות טובים שהגיעו עם ההשקה הרשמית. משחקי Mortal Kombat לדורותיהם תמיד כללו את האפשרות לבצע Fatality ו"לסיים" את היריב בצורה ראוותנית ואלימה במיוחד. הבעיה היא שהמהלכים האלה עשויים להיות קשים לביצוע, ודורשים מהשחקן לבצע מספר תנועות מדוייקות בזמן קצר, בתזמון מושלם ובמיקום ספציפי ביחס ליריב. משחקים קודמים, כמו למשל Ultimate Mortal Kombat 3, איפשר לשחקנים לבצע "פאטאליטי קל" על ידי לחיצה על כפתור אחד בלבד, וכדי ליהנות מהפיצ'ר הזה הם היו צריכים להכניס קוד סודי.

עם Mortal Kombat X המצב הרבה יותר... יקר! מי שהתחיל לשחק בטח שם לב שמדי פעם הוא מקבל גולגלות אדומות לאוסף. כל גולגולת כזו שווה "פאטאליטי קל" שדורש מהשחקן רק להיות במיקום הנכון וללחוץ על כפתור אחד. ומה עם שחקנים שרוצים פשוט ליהנות מהפיצ'ר הזה ולוותר על התנועות המסובכות? ובכן, השחקנים האלה יצטרכו לרכוש DLC מיוחד שנותן להם כמות מסויימת ומוגבלת של פאטאליטיז קלים. 30 גולגולות אדומות (ששוות ל-30 Fatalities קלים) יעלו לכם לא פחות מ-5$, וכאשר הם יאזלו תצטרכו לרכוש עוד גולגלות. הרבה שחקנים כבר הספיקו להביע את זעמם על ה-DLC השנוי במחלוקת, אבל חשוב גם להישאר בפרופוציה - אחרי הכל זה לא DLC שנותן לשחקן לקנות כוח או יתרון כלשהו על פני שחקנים אחרים, אלא רק ליהנות יותר בקלות ממרכיב קוסמטי של המשחק. מה אתם חושבים על ה-DLC? האם תשקלו לקנות כמה גולגלות אדומות לעצמכם?

מעבר ל-DLC הבעייתי, המשחק חווה גם לא מעט בעיות בהשקה. למרות שקונסולות הדור הנוכחי זכו להשקה חלקה למדי (למעט בעיות זמניות עם מרכיב הרשת של המשחק), שחקני המחשב נתקלו בהרבה בעיות במהלך ההתקנה. מסתבר שההורדה הראשונית של המשחק כללה אך ורק את קבצי הבסיס והתפריט הראשי של המשחק, בזמן שכל שאר התוכן התווסף "מאחורי הקלעים" עם חבילות התקנה שירדו באופן אוטומטי. הבעיה היא שבהרבה מקרים - חבילות ההתקנה לא ירדו במלואן ולא הותקנו בצורה תקינה, מה שגרם לתוכן רב להיראות כחסום עבור השחקנים. בשלב הזה, ההתקנה דרך Steam אמורה לעבור בצורה חלקה אבל אם אתם מתכננים לרכוש את המשחק למחשב ועדיין לא ביצעתם את הרכישה - שווה לבקר בפורומים של המשחק ולוודא שהכל עובד כראוי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:20 15.04.2015 | barel140 barel140

    קניתי את המשחק ודי התאכזבתי שהם שינו את המכות הבסיסיות. למשל של סקורפיון.אין לי מושג איך אני עושה get over here. אני משחק עם מקלדת ובמורטל קומבט הקודם הכל היה ברור. גם כיוונתי את המקשים לצורה שאני רגיל לשחק בכל מורטל קומבט שיצא למחשב ורק במשחק החדש אני לא מצליח לעשות את המתקפות.

  2. 2

       | פורסם ע"י