הרשמה

פרטים חדשים דלפו על Mass Effect 4

יהיה גדול פי 4 מקודמו, יחזיר את רכב החלל Mako ויכניס מערכת Crafting

עדיין לא יצא לנו לשמוע הרבה על משחק התפקידים Mass Effect 4 מעבר לשמועות ופיסות מידע מפוקפקות, אבל גל חדש של מידע עושה רושם כמו הדבר האמיתי. לפי כל ההערכות, המשחק יוצג לקהל הרחב במהלך כנס E3 2015 שיתקיים עוד כחודשיים, עם תאריך יציאה שעשוי להיות מתישהו בשנה הקרובה (ולא בעתיד הרחוק יותר). משתמשים ב-Reddit דיווחו כי במהלך מילוי שאלונים באינטרנט, הוצג בפניהם שאלון על סדרת Mass Effect והכותר Mass Effect 4 בפרט.

לפי עמוד המידע שהוצג בפני העונים לשאלון, עלילת המשחק תתרחש ב"מקום וזמן מרוחקים ממעשי הגבורה של המפקד שפארד במשחקים הקודמים". אנו נשחק בתור כוח חלוץ שתפקידו להביא את האנושות למקומות חדשים ולמצוא איזורים שניתן להתיישב בהם. ככל שניישב יותר איזורים, נצטרך להעסיק שכירי חרב ולשלוח חוליות הנשלטות על ידי המחשב לביצוע משימות בגלקסיה. המערכת הזאת נשמעת דומה מאוד ל"אינקויזיציה" שיכלנו לנהל ב-Dragon Age Inquisition. אם תהיתם לגבי מצב הרשת של המשחק, נראה שנוכל לשחק במצב "Horde" שבו כמה שחקנים נלחמים נגד גלים מחמירים של אויבים. בדומה ל-Mass Effect 3, נראה שמצב הרשת יתרום להתקדמות שלנו בעלילה הראשית.

בניגוד למשחקים קודמים, ב-Mass Effect 4 נוכל להרכיב ולעצב נשקים וציוד חדשים, ולשפר אותם דרך תרשימים שנמצא בדרך. בשביל לייצר נשק איכותי נצטרך חומרים איכותיים, וכאן יעזור לנו הפיצ'ר שחוזר מהמשחק הראשון - רכב החלל Mako! המשחק יאפשר לנו לנחות על כוכבים ולחקור אותם בעזרת רכב החלל, ובכך למצוא משאבים נדירים, קווסטים חדשים, דמויות ואתגרים. הרכב עצמו יהיה ניתן לשדרוג, ובעזרתו נוכל להשקיע שעות בחקר כוכבים מסתוריים.

אילו פיצ'רים הייתם רוצים לראות ב-Mass Effect 4? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י