הרשמה

צפו ב-15 דקות מתוך משחק ההישרדות We Happy Few

האם תצליחו להשתלב בעיר של משוגעים על סמי הזיה?

משחק ההישרדות We Happy Few לוקח אותנו אל אנגליה הדיסטופית והמטורללת בסרטון משחקיות בן 15 דקות

אחד הטרנדים הכי חמים היום הם משחקי הישרדות מגוף ראשון, בהם אנו נזרקים לתוך עולם עוין ועלינו לשרוד את כל מה שיש לו להציע, ובהמשך אפילו לשגשג ולהשתמש בכל המשאבים לטובתינו. המשחק We Happy Few קיבל טוויסט מעניין ביחס למתחרים, והוא מתרחש בעיר מטורללת באנגליה של שנות ה-60. תושבי העיר לוקחים סם שנקרא Joy (אושר) והופך את החיים שלהם לצבעוניים, שמחים וחסרי דאגות. אבל אם מגיע מישהו שמבאס להם את החוויה - כמו השחקן למשל - הם עלולים להגיב בצורה אלימה ואפילו לקרוא לכל החברים שלהם. כשאי אפשר לשמור את המשחק וכל מוות הוא סופי, כל טעות שלכם יכולה להסתיים באסון.

לכן, חוץ מרעב וצמא תהיה לכם עוד בעיה שתצטרכו להתמודד איתה בכל רגע משחק: השתלבות בין יושבי העיר. נצטרך להתלבש כמוהם, להתנהג כמוהם להימנע מכל פעילות שעשויה לגרום להם לחשוד. כראוי למשחק Roguelike אנו ניחשף לעולם חדש ורנדומלי לגמרי בכל פעם שנתחיל משחק, וכל מוות שלנו יסיים לצמיתות את כל ההתקדמות שעשינו בלי אפשרות לשמור. הגישה המענישה של משחקים מהסוג הזה הופכת ליותר ויותר פופולרית, ומדברת לשחקנים שאוהבים אתגר ולא יוותרו אחרי כמה נסיונות כושלים.

We Happy Few יצא עם קמפיין באתר קיקסטרטר עם סכום צנוע למדי: 200,000$. כרגע נאספו מעל 80,000$ ועם 27 יום שנותרו לקמפיין, זה נראה די טוב למפתחת Compulsion Games. כדי לזרז קצת את התהליך ולשכנע את התורמים הפוטנציאלים, המפתחים הוציאו סרטון משחקיות בן 15 דקות מגרסת הפרה-אלפא של המשחק. צפו וספרו לנו מה דעתכם על We Happy Few.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י