הרשמה

הנה הטריילר וכל הפרטים על מערכת הקרב של Street Fighter V

פחות כפילים, יותר גיוון - ככה נראה הדור הבא של זכיון המכות המצליח בעולם

טריילר חדש חושף בפנינו את מערכת הקרב ומבטיח גיוון גדול יותר בדמויות על פני Street Fighter IV

משחק המכות Street Fighter V אמנם קיבל את ההכרזה רשמית לפני יותר מחצי שנה, אך רק השבוע זכינו לטריילר שמציג בפנינו את מערכת הקרב החדשה. אז איך זה עובד?

לכל דמות יש שני מדים: מד V ומד EX. מד ה-EX מתפקד בערך כמו המקביל שלו ממשחקים קודמים - הוא מחולק לשלושה חלקים, ומתמלא כאשר אנו חוטפים נזק או משתמשים בהגנה. אפשר להשתמש בשליש מהמד כדי לבצע גרסה "מחוזקת" של אחד מהתרגילים הרגילים שלנו, או למלא את המד עד הסוף ולבצע את המהלך האולטימטיבי של כל דמות: Critical Art (מה שנקרא Ultra ב-Street Fighter IV).

המד השני והמעניין יותר הוא מד ה-V, המחולק לשני מלבנים. נוכל להשתמש במלבן אחד ממד ה-V על מנת לבצע מהלך נגד כאשר אנו מגנים, או כדי לבצע מהלך-נגד המשתנה מדמות לדמות. למשל, Bison יכול "לבטל" כדור אנרגיה שנורה עליו ולהחזיר אותו לשולח, בזמן ש-Ryu יכול לבצע חסימה שמבטלת לחלוטין את כל הנזק ומאפשרת לו להגיב מהר יותר (כמו Parry ב-Street Fighter 3rd Strike). אפשר גם למלא את המד לחלוטין ולקבל יכולת עוצמתית במיוחד: למשל Ryu הופך לחזק ומהיר יותר לזמן מוגבל, בזמן ש-Nash יכול לירות על היריב ולנצל את ההסחה כדי להיעלם ולהופיע מלפניו או מאחוריו.

הבשורה הגדולה של מערכת הקרב החדשה היא של-Capcom סוף סוף יש הזדמנות להבדיל בין הרבה דמויות שנחשבו עד היום לכפילות אחת של השניה: למשל, לדמויות Ryu, Ken, Sakura, Dan, Akuma ועוד יש כמעט את אותם התרגילים על פני כל המשחקים הקודמים. ל-Street Fighter V יש הזדמנות ליצור ייחוד לכל אחת מהדמויות בעזרת מד ה-V, וכתוצאה מזה היינו מצפים לקאסט ראשוני מצומצם למדי של דמויות.

Street Fighter V יושק במועד לא ידוע עבור ה-PC וה-PS4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י