הרשמה

טריילר חדש מציג מהלכים חדשים ב-Street Fighter V

האם מהדורת ה-Arcade החדשה של המשחק תחזיר אותו לחיים?

ההשקה של Street Fighter V לא התעלתה על ציפיותיה של Capcom, לאחר ששחקנים רבים כעסו על רמתו הנמוכה של המשחק

מהדורת ה-Arcade של Street Fighter V תושק ב-16 בינואר 2018. המעריצים יכולים לצפות לכל הדמויות מעונות 1 ו-2, מצב הארקייד החדש ותג מחיר נמוך יותר. בינתיים, שחררה Capcom טריילר חדש שמציג תוספות אחרות. בין התוספות ניתן למצוא V-Triggers עבור כל הדמויות, הארכת הקומבואים והוספה של מיקס-אפים. כל אלה צפויים להביא מעריצים נוספים למשחק.

ההשקה של Street Fighter V לא התעלתה על ציפיותיה של Capcom, לאחר ששחקנים רבים כעסו על העובדה שהמשחק שקיבלו ביום ההשקה הוא ברמה של גרסת בטא. רבות מהדמויות הגיעו במהלך עונה 1 ו-2 וכתוצאה מכך, נאלצו השחקנים לשלם עבורן תשלום נוסף, מעבר לגרסת הבסיס.

מהדורת ה-Arcade של המשחק תכלול, בין היתר, ממש משתמש חדש ומצב גלריה. כמו כן, מחיר של המשחק צפוי לרדת. שחקנים שכבר רכשו את המשחק, יוכלו להוריד את העדכון החדש לגמרי בחינם. שחקנים אשר יזמינו מראש את מהדורת ה-Arcade החדשה יקבלו 9 סקינים עבור הדמויות שלהם.

המשחק אמנם לא התעלה על ציפיותיה של Capcom, אך הוא עדיין נשאר משחק המכות הגדול ביותר בעולם ומשחקים בו המון שחקנים. הוא גם נחשב לאחד מעמודי התווך החזקים ביותר של טורניר משחקי המכות השנתי, EVO.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י