הרשמה

מפתחי Bethesda הבטיחו עותק למעריץ ששילם עם 2,200 פקקים

זוכרים את הבחור ששלח 2,200 פקקי בקבוקים למשרדי Bethesda? הם הגיעו

אחרי שמעריץ שלח 5 ק"ג של פקקי בקבוקים ל-Bethesda בנסיון לקנות את המשחק, החבילה הגיעה והמפתחים התרשמו מספיק בשביל לשמור לו עותק

זוכרים את המעריץ השרוף של Fallout שניסה לשלם על Fallout 4 עם פקקי בקבוקים? המעריץ, שפרסם את הרעיון הגאוני שלו ב-Imgur, אוסף פקקי בקבוקים מאז שהוא שיחק Fallout 3 ונראה שהצעד ההגיוני ביותר היה להפוך את הפקקים לעותק של המשחק הבא בסדרה - Fallout 4. אם אתם לא בקיאים בעולם של Fallout, פקקי בקבוקים הופכים למטבע של העולם החדש ומחליפים את השטרות.

הארגז נשלח למפתחת המשחק יחד עם מכתב מרגש בו נכתב: "כמו שאפשר לראות, אני מעריץ גדול של Fallout 3. ראיתי שיש את Fallout 4 להזמנה מראש אבל שמתי לב שכל המחירים שם מצויינים בדולרים שלפני-המלחמה. אני לא בטוח לגבי שער החליפין היום, אז שלחתי את כל מה שחסכתי מאז ששיחקתי ב-Fallout 3 בפעם הראשונה."

בציוץ אדיר של מאט גרנדסטף (Matt Grandstaff), נראה שהחבילה הגיעה ליעד יחד עם ריח חזק של בירה. עדכון חדש ב-Imgur חשף שהמפתחים פנו אל המעריץ אישית ובישרו לו כי מאחר והוא הראשון שעושה דבר כזה, הם ישמרו לו עותק של המשחק וישלחו לו אותו בנובמבר. אחרי כל המאמץ הזה (והמחיר המופקע שהוא שילם בפקקים), נחמד שיש סוף טוב לסיפור.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:50 25.06.2015 | sagimi sagimi

    יש לי תחושה שהם עוד יקבלו עוד הרבה כאלו

  2. 2

    20:09 26.10.2015 | aiden aiden (אורח)

    לא נראה לי, ייקח מלא זמן

  3. 3

       | פורסם ע"י