הרשמה

Xbox Live Gold - המשחקים החינמיים של יולי

החל מהחודש - שני משחקים חינמיים ל-Xbox One!

מנויי Xbox Live Gold יקבלו פינוק מיוחד לחודש יולי: שני משחקים חינמיים ל-Xbox 360 ושניים ל-Xbox One

חודש יוני כמעט נגמר ומיקרוסופט פרסמה השבוע את המשחקים החינמיים שיהיו זמינים למנויי שירות הפרימיום Xbox Live Gold. חודש יולי יביא איתו משחקים לא רעים בכלל למנויים, ושדרוג לתוכנית Games with Gold - מעכשיו נוכל ליהנות משני משחקים חינמיים ל-Xbox One במקום אחד. אז מה מחכה לנו בחודש יולי?

Xbox 360

Plants Vs Zombies

משחק האסטרטגיה הממכר של Popcap יהיה הכותר הראשון שיהיה זמין עבורכם החל מה-1 ליולי ועד ה-15. אם איכשהו אתם עדיין לא מכירים את המשחק, אנו שולטים על צמחים לוחמניים שמגנים על החצר האחורית (ועל השכונה כולה) מעדר של זומבים. המשחק דורש זריזות מחשבה ומתאים לכל הגילאים.

Gears of War 3

מה-16 ליולי ועד סוף החודש תוכלו להוריד את Gears of War 3 - אחד ממשחקי היריות הטובים ביותר שיצאו ל-Xbox 360 בכל שנותיה. במשחק אנו חוזרים להגן על האנושות בתור מרקוס פניקס וחוליית הלוחמים (והלוחמות) שלו, אבל אחרי שנים רבות של הדיפת חייזרי ה-Locust מגיע איום חדש לגמרי.

Xbox One

Assassin's Creed IV: Black Flag

במשך כל חודש יולי תוכלו להוריד את המשחק הראשי הרביעי בסדרת המתנקשים המצליחה, וליהנות מאחד הכותרים האהובים והמקוריים בתולדות הסדרה. Black Flag הביא איתו סגנון משחקיות שונה מקודמיו ומתמקד בחיי הפיראטים - חיפוש אוצרות, השתלטות על ספינות וקרבות בלב ים הם רק חלק מהחוויות שמחכות לכם.

So Many Me

החל מה-16 ליולי ועד ה-15 לאוגוסט תוכלו להוריד את משחק הפאזל\פלטפורמה So Many Me. במשחק אנו שולטים על יצורים חמודים עם יכולות שונות, במטרה לעבור את כל המכשולים בדרך.

מה דעתכם על המשחקים החינמיים של יולי? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:12 06.05.2017 | פםפם פםפם (אורח)

    עמעמהכ

  2. 2

       | פורסם ע"י