הרשמה

גרסת ה-PC של Dead or Alive 5 עדיין לא תומכת באונליין

הפיצ'ר שהיה אמור להתווסף עד סוף יוני השנה נדחה לתאריך לא ידוע

אחרי השקה צולעת במיוחד, Dead or Alive 5: Last Round ל-PC עדיין לא קיבלה את רכיב האונליין המצופה. המפתחת מנסה להסביר

לשחקני ה-PC יש הרבה סיבות לשמוח בשנים האחרונות: זכיונות וכותרים שתמיד היו בלעדיים לקונסולות החלו לזרום למחשב, וז'אנרים כמו משחקי מכות נפתחו פתאום לשוק ה-PC. מצד שני, לשחקני ה-PC יש גם הרבה סיבות לזעום: הרבה מהמשחקים זוכים לפורט (גרסה מומרת מהקונסולות) צולע עם שורה של בעיות ובאגים, כמו למשל Mortal Kombat X וכמובן Dead or Alive 5.

גרסת ה-PC המצופה של DOA5 סבלה מכל הבעיות האפשריות: עיכובים בתאריך ההשקה, גרפיקה מאכזבת וחסרת חיים המבוססת על גרסת הדור הקודם של DOA5 (על ה-Xbox 360\PS3) מאשר על גרסת הדור הנוכחי (Xbox One/PS4) והאכזבה האולטימטיבית: המשחק לא הושק למחשב עם רכיב אונליין המאפשר לנו לשחק עם אנשים מכל העולם. הפיצ'ר החשוב היה אמור להתווסף בעזרת טלאי עד "סוף יוני 2015", אך השדרוג המבורך לא הגיע ובמקומו קיבלנו את ההודעה הבאה מהמפתחת Team Ninja: "בעקבות בעיות רציניות שנמצאו בשלבי בדיקות הבטא, אנו נדחה את שחרור העדכון".

"אנו מתנצלים על העדכון של הרגע האחרון ומתחרטים עמוקות על הבעיות שגרמנו לצרכני Steam שחיכו לפיצ'ר האונליין. אנו נעדכן את האתר עם התאריך החדש ברגע שהוא ייקבע".

אם אתם מתלבטים אם לקנות את Dear or Alive 5: Last Round למחשב, אנו ממליצים לחכות עם זה עד שכל הבעיות ייפתרו ופונקציית האונליין תתווסף.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י