הרשמה

Castpoint מאחדים כוחות עם Vgames

Castpoint מאחדים כוחות עם Vgames וביחד מתחילים עידן חדש לשידורים החיים למשחקי Esport בישראל

Castpoint מאחדים כוחות עם Vgames וביחד מתחילים עידן חדש לשידורים החיים למשחקי Esport בישראל

מי שמכיר את ההיסטוריה של Vgames יודע שאנחנו הרבה יותר מעוד אתר שמסקר משחקים - אנחנו רוצים לאחד בין השחקנים, להרים את תחום הספורט האלקטרוני בארץ ולתת יותר לגיימר הישראלי. כדי שנוכל לספק לכם יותר שידורים חיים של הטורנירים שלנו ולתת לכם סיקורים ופרשנות בעברית גם על משחקים גדולים מחו"ל, אנו גאים להכריז על איחוד כוחות עם צוות Castpoint.

קצת על Castpoint

Castpoint.tv הוקמה בשנת 2015 ע"י תום ושון דדון, במטרה להפוך את שידורי הגיימינג בישראל למקצועיים ולטובים יותר. Castpoint מספקים איכות שידור ברמה גבוהה, שידורים מקצועיים לקהילות גיימינג המובילות בישראל, לטורנירים וללאנים המתקיימים בארץ, וכן שידורים לתחרויות בין-לאומיות כמו לדוגמת ESL, DreamHack ועוד. Castpoint מעבירים שידורים לרוב בתחרויות Counter Strike: Global Offensive עם חזון להתפתח גם למשחקים נוספים.

אז מה עכשיו?

כחלק מהאיחוד, ייפתח פורטל מיוחד של השידורים החיים (כתובת המתחם תפורסם בהמשך) שם תוכלו לצפות בשידורים החיים, VODs, וקטעי ווידאו מיוחדים. כבר עכשיו תוכלו להיכנס לפורום הייעודי בו תוכלו להציע הצעות, לדבר עם הצוות ולהשפיע על התוכן! צוות השדרנים יעביר שידורים חיים לליגות לטורנירים של ויגיימס, וימשיך לשדר את הליגות הבין-לאומיות והמשחקים הכי חמים מחו"ל.

אנחנו צופים לנו עוד הרבה פעילויות והפתעות בהמשך אז כדאי לחכות. 

רוצים להיות חלק בדבר הגדול הבא?

אנו מחפשים את הכשרונות הצעירים ואת האנשים היצירתיים והמוכשרים לבוא ולקחת חלק בקהילה הגדולה ביותר בישראל לספורט האלקטרוני ולגיימינג. אנחנו מחפשים שדרנים ופרשנים לכל המשחקים, מעצבים ואנשי עריכת ווידאו שמוכנים לתרום מעצמם לקידום תחום הספורט האלקטרוני בארץ.

חושבים שאתם מתאימים?

אתם מוזמנים להגיש בקשה בפורום הרשמי, אנו נעבור על כל הבקשות והמועמדים הרציניים בלבד יענו, אנו פונים לשני המינים כאחד. בהצלחה לכל המועמדים!

רוצים לדעת מתי נעלה לשידור? עשו לנו Follow בערוץ Vgames_TV בטוויץ'. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:15 03.08.2015 | איתמר ברזנר איתמר ברזנר

    בהצלחה :)

  2. 2

    17:59 03.08.2015 | מושיקו מושיקו (אורח)

    שיתוף פעולה מבורך, בהצלחה!

  3. 3

       | פורסם ע"י