הרשמה

Star Wars: Battlefront יכלול קרבות אוויריים

ויש גם הצצה לדארת' וויידר

מצב המשחק החדש של Star Wars: Battlefront ישים אותנו בתא הטייס של המילניום פאלקון

אחד הדברים המעניינים ביותר לגבי Star Wars: Battlefront הוא קרבות האוויר. היום, כחלק מתערוכת Gamescom נחשף טריילר משחקיות חדש אשר מציג את מצב המשחק Fighter Squadron שיאפשר לשחקנים לקחת חלק בקרבות אוויר ענקיים שיכללו בסך הכל 20 שחקנים.

מצב המשחק יאפשר לנו לטוס ב-X-Wings וב-TIE fighters המוכרים, אבל גולת הכותרת היא שנוכל אפילו לטוס במילניום פאלקון המפורסם של האן סולו. "Fighter Squadron ישים אותנו בקוקפיט של כלי הטיס הכי מזוהים עם סדרת מלחמת הכוכבים", כך אמר המפיק הבכיר של Battlefront במהלך Gamescom. הסרטון החדש נראה דומה מאוד למקור ומציג את קרבות האוויר בצורה נפלאה כאילו הם נלקחו ישירות מהסרט. "אנו רוצים להעניק למעריצים את החוויה של לחיות את קרבות מלחמת הכוכבים במשחק שהוא אותנטי, כיף, ונראה מדהים".

אבל חכו! יש לנו עוד הפתעה... DICE נתנו לנו הצצה קטנה ואדירה לאחד והיחיד - דארת' ויידר. בטיזר הקצר רואים את ויידר מרים מורד מסכן בעזרת "הכוח" ומטיח אותו בקיר בחוזקה. ואז עוברים לנקודת המבט של מורד חסר מזל אחר, כאשר ויידר הודף את היריות שלו ומכה בו עם חרב האור. כמעט מיותר לציין שויידר נראה יפהפה מבחינה גרפית, אבל איכשהו Battlefront מצליח להרשים אותנו כל פעם מחדש.

Star Wars: Battlefront יגיע ל-PS4, Xbox One ולמחשב האישי ב-17 בנובמבר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י