הרשמה

העדכון האחרון של Star Wars: Battlefront 2 שוחרר

מה התוכניות של הסטודיו מבית EA?

May the 4th be with you

אחרי שנתיים וחצי מאז השקתו של Star Wars: Battlefront 2, הסטודיו שמפתח את המשחק, DICE, שחרר את העדכון האחרון אליו. בכך גם מגיעים לסיומם חייו של Star Wars: Battlefron 2, משחק שחייו היו רכבת הרים. ההתחלה שלו הייתה קשה ומלווה בזעם רב מציבור השחקנים בנוגע לנושא ה-Loot Boxes (כולל העלאת דיון בנושא על סדר היום הציבורי), אך עם הזמן DICE שיפרו את המצב והסטודיו לא נטש את המשחק: הם תיקנו אותו, שיפרו אותו והוסיפו לו מפות ופיצ'רים חדשים - דברים שהביאו אותו היום להיות משחק מעולה ומלא בתוכן.

העדכון החדש הוסיף למשחק כמה מפות, סקינים ומעט תוספות ושיפורים קטנים בנוסף ל-Easter Egg נחמד שכולל את כל חברי הצוות המפתח. העידכון האחרון וסיום הפיתוח של BF2 מגיע כשבועיים אחרי ההכרזה על סיום הפיתוח של Battlefield V. שני המשחקים היו פרוייקטים עצומים שדרשו הרבה משאבים וכח אדם מ-DICE, אך עכשיו הסטודיו סגר את שניהם. ככל הנראה ש- DICE הפסיקו את המשך הפיתוח של המשחקים על מנת להתמקד בפרוייקט הגדול הבא שלהם - Battlefield 2021. בנוסף לכך, כנראה שבזמן הקרוב לא נזכה לראות כותר חדש בסדרת Battlefront מבית DICE. סביר להניח שאחרי הכישלון שהסטודיו חווה עם BFV במקביל לעבודת התיקון של BF2, הוחלט שהסטודיו יתרכז ויעבוד עכשיו אך ורק על סדרת המשחקים המרכזית של- Battlelfield.

בראיון של IGN עם המפיצה EA נאמר: "הסטודיו (DICE) מתמקד בעתיד של Battlefield שיביא שחקנים ב-2021". הסטודיו עצר את כל הפרוייקטים שלו על מנת לוודא שהמשחק הבא של הסטודיו יהיה מושלם וחף ככל הניתן מבעיות. ככל שהזמן יעבור נחשף לעוד פרטים על מה שמעסיק את הסטודיו בימים אלה.

מה אתם חושבים, האם DICE ו-EA קיבלו את ההחלטה הנכונה? ספרו לנו בתגובות.

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י