הרשמה

DICE חושפת מידע נוסף על ההרחבה הבאה של Battlefield 1

החברה שחררה טיזר תמים למראית עין, שמכיל מספר פרטים עסיסיים על ההרחבה החדשה

נראה כי ההרחבה החדשה תביא עימה מעבר למפות חדשות

DICE דואגת לעדכן את שחקני Battlefield 1 עם טיזר קצרצר דרך חשבון הטוויטר של המשחק, כי היא תשחרר מידע נוסף לגבי ההרחבה החדשה של המשחק They Shall Not Pass בשבוע הבא.

בעוד הטיזר נראה סתמי ממבט ראשון, נראה כי החברה דאגה להחביא בו קצת מידע. ע"פ היוטיובר Wesite, החייל שאנחנו רואים הוא חייל ה-Elite החדש שיהיה זמין בהרחבה, כשהטנק ברקע הוא כלי רכב חדש.

בפוסט שפרסמה בבלוג שלה בעבר, החברה התייחסה לראשונה אל ההגעה של הצבא הצרפתי למשחק, כשהיא משתפת תמונות קונספט של ההרחבה החדשה ומספקת לנו מידע על הפעולות של הצבא הצרפתי במהלך מלחמת העולם הראשונה.

במהלך הפוסט החברה סיפרה כי במהלך קרב וורדן (Verdun), נורו יותר ממיליון קליעים, כשהקרב גרם לשרפות פראיות ביערות מסביב לאזור. אחת המפות שתגיע עם ההרחבה החדשה תתרכז בקרב הזה ותנסה לספק את האווירה הכאוטית שעליה DICE פירטה.

מפה נוספת שתופיע עם ההגעה של ההרחבה החדשה היא מבצר ווקס (Fort Vaux). המפה תיקח חלק במבצר שהחביא עשרות יצירות אומנות מתחת לאדמה. המפה הקטנה יחסית נועדה לאפשר לשחקנים להנות מקרבות קרובים בהם כל שניה חשובה.

נכון לעכשיו ידוע כי הרחבת They Shall Not Pass תהיה זמינה במהלך חודש מרץ, כששחקני ה-Season Pass יזכו לגישה מוקדמת שבועיים לפני כולם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:30 22.01.2017 | Arieltayar10385 Arieltayar10385

    נשמע מעניין

  2. 2

    11:43 22.01.2017 | Exodus tal Exodus tal (אורח)

    שחקני פרימיום יקבלו כם שבועיים לפני?
    ולגבי הטנק יש אומרים שהוא יהיה באיימנט חדש

  3. 3

    08:32 23.01.2017 | ארתור ארתור (אורח)

    זה לא שאומרים שזה ה-Behemoth החדש.

    זה! ה-Behemoth החדש!!!

  4. 4

       | פורסם ע"י