הרשמה

5 סיבות טובות להגיע לאי-כנס המשחקים השמיני

רשמו ביומנים את ה-21 לאוגוסט

ב-21 לאוגוסט יתקיים אי-כנס הגיימינג השמיני של עמותת GameIS. מה מחכה לנו שם ומה זה בכלל אי-כנס?

מי שנמצא בסצינת פיתוח המשחקים הישראלית כבר מכיר וכנראה השתתף בעבר באי-כנס המשחקים השנתי... אבל מה זה אי-כנס ומה מבדיל אותו מכנס רגיל לגמרי?

בניגוד לכנס משחקים הממוצע שמגיע עם תוכניה מסודרת ובדרך כלל גם דורש דמי כניסה, האי-כנס עושה הכל הפוך ומטשטש את הגבול בין הקהל לדוברים. לאי-כנס אין תוכניה, וזאת נקבעת רק בתחילת האירוע: כל אורח בכנס יכול לקיים הרצאה של חצי שעה בכל נושא שיבחר (כל עוד קשור לגיימינג כמובן) ולמקם את עצמו על הלוח המחיק עם כל ההרצאות של היום. בתור קהל, כל אחד יוכל לבחור מהלוח את ההרצאות הכי מעניינות עבורו וללמוד דבר או שניים על עולם פיתוח המשחקים עם נושאים כמו: איך מפתחים משחק למובייל? איך מעלים קמפיין מימון-המונים מוצלח? איך משחקים משפרים יכולות שעוזרות לנו בעולם האמיתי? וזה רק מגרד את השטח.

אז למה כדאי לכם להגיע לאי-כנס השנה?

  1. אם אתם מפתחי משחקים מתחילים או שוקלים להיכנס לתחום הפיתוח, האי-כנס יתן לכם הזדמנות מצויינת לקבל רקע, להכיר אנשים חדשים ולקבל מענה לשאלות בוערות.
  2. אם חשבתם במקרה שאין סצינת פיתוח משחקים בישראל, באי-כנס תוכלו להכיר פרוייקטים מרתקים שעדיין לא שמעתם עליהם ולגלות עד כמה קהילת הפיתוח גדולה וממשיכה לגדול משנה לשנה.
  3. גם בלי שום קשר לפיתוח, באי-כנס תמצאו הרצאות במגוון נושאים הקשורים למשחקים שיעזרו לכם להסתכל על התחום כולו מזווית קצת שונה ואולי להיפתח לז'אנרים חדשים.
  4. זה בחינם! כל שעליכם לעשות זה להירשם ולשמור את מקומכם.
  5. לא רק שהכניסה בחינם, יש פיצה וכיבוד! מה עוד אפשר לבקש מכנס? סליחה, אי-כנס.

האי-כנס השמיני יתקיים ב-21 לאוגוסט במרכז ההדרכה של בנק הפועלים בשפיים. תוכלו להירשם לאירוע כאן, ולפרטים נוספים בקרו בעמוד האירוע הרשמי בפייסבוק.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י