הרשמה

Dark Souls 3 יהיה "נקודת מפנה" בסדרה

יוצר הסדרה חוזר בתור המפיק הרשמי וזה אומר שדברים הולכים להשתנות

סדרת האקשן\תפקידים השמורה למזוכיסטים בלבד תראה שינויים רחבים בכותר הבא

אם יצא לכם לשחק בשני כותרי Dark Souls, בטח שמתם לב שיש הבדל די רציני בין השניים - בייחוד בכל מה שנוגע לאיכות העולם וכמובן לאתגר של המשחק (וקחו בחשבון ש"קל מדי" או יותר נכון "לא מספיק קשה" זה מילה גסה בעולם של Dark Souls), ואם שואלים את המעריצים: ההבדלים טמונים במעורבות של הידטקה מיזיאקי (Hidetaka Miyazaki), יוצר סדרת Souls (הכוללת גם את Demon's Souls ו-Bloodborne שיצאו בלעדית לפלייסטיישן). מיזיאקי היה הבמאי של Dark Souls אך עבר לתפקיד "מפקח" ב-Dark Souls 2, והתוצאה היתה משחק לא רע בכלל אך פחות טוב מקודמו.

בראיון שנתן מיזיאקי לאתר Gamespot, הוא הבטיח ש-Dark Souls 3 - בו הוא חזר לכיסא הבמאי - יהווה "נקודת מפנה" עבור הסדרה. למה בדיוק הוא התכוון? "Dark Souls הוא מפעל חיי. כל דבר שחשבתי עליו עבור Dark Souls 3 מבוסס על ההעדפות האישיות שלי. אולם, Dark Souls 3 יהווה גם את נקודת המפנה של הזכיון".

מיזיאקי לא פירט מה יהפוך את הכותר הבא לכל כך פורץ-דרך בסדרה, אבל אפשר להיות בטוחים שגם הכותר הבא יעשה מאמצים להיות קשה עד כאב, ורגעי התגמול שלו יהיו מתוקים ומספקים בהתאם. השינוי הגדול יכול להגיע בשיטת פיתוח הדמות, בשיטת הקרב, במערכת ה"אנושות" או אולי במצב המולטיפלייר המאפשר לנו לצרף או להצטרף לשחקנים אחרים בקרבות הקשים.

אילו שינויים הייתם רוצים לראות ב-Dark Souls 3? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:35 10.08.2015 | sagimi sagimi

    למה ללכלך ככה, ל 2 היה המולטי הכי טוב

  2. 2

    23:52 10.08.2015 | יאי! יאי! (אורח)

    משחק מצויין. בתקווה שהוא יחדש את ההצלחה של הראשון.

  3. 3

    14:02 11.08.2015 | אופק גיירו אופק גיירו (אורח)

    למה כולם שונאים את המשחק השני? לדעתי הוא טוב כמו DEMONS SOULS והמשחק המקורי ואף יותר טוב. המולטיפלייר עבד מעולה,מערכת הקרב שופרה פלאים,מערכת הציוד הייתה מצוינת ונתנה חופש ענק לשחקן כיצד לשחק את המשחק ובנוסף יש למשחק את אחד הבוסים הטובים ביותר בכול הזמנים( אני מסתכל עליך אביר המראה). החיסרון היחיד הוא שהמשחק עצמו תיפה פחות קודר ואפל מקודמיו שהם לקחו אותך למקומות מזוויעים ויפים כאחד המאוכלסים ביצורים נוראים וקטלנים במשחק הזה יש יותר פוקוס באזורי טירות ואויבים אנושים שמצד אחד מאוד טוב כי לכול אויב יש את סגנון הלחימה שלו אך אם זאת תיפה מוריד מחושת הפחד והזעזוז מהעולם של המשחק.בנוסף זה היה טיפה מאכזב שבסופו של דבר המשחק לא נראה כמו שהובטח בטריילרים ולמרות שזה לא משנה כלום כי גרפיקה לא אומרת שום דבר במשחק כזה אבל עדיין זה טיפה איכזב אותי. למרות זאת אני חושב שברוב ההבטים המשחק השני טוב יותר מקודמיו וכמובן נגיש יותר ולדעתי כפי יותר מקודמיו. אבל לדעתי מי שרוצה להיכנס לסדרה הזו צריך להתחיל או במשחק הזה או בDEMONS SOULS . בכול אופן אני מאוד מצפה לDARK SOULS 3 אל אף שאני טיפה חושש שהחברה מתחילה טיפה לסחוט את המשחקים שלה למרות שBLOODBRNE די טוב לדעתי יצא מוקדם מהצפוי.

  4. 4

       | פורסם ע"י