הרשמה

העדכון הבא של ה-PS4 יאפשר הזרמת יוטיוב וקהילות משותפות

ה-PS4 מתחילה להפוך לפלטפורמה חברתית

חברת סוני בודקת עדכון חדש שיאפשר לשחקנים להיות נגישים יותר אחד אל השני

חברת סוני בוחנת כרגע את עדכון החומרה החדש שע"פ מקורות, יכלול הרבה מעבר לשיפורי היציבות הסטנדרטיים. מגזין Pocket News היפני פרסם את רשימת העדכונים שיגיעו עם עדכון 3.00 ולפי איך שזה נראה, סוני מכוונת ליצור עולם קהילתי מסביב ל-PS4 ותאפשר למשתמשים להתחבר בקלות ובנגישות.

רשימת העדכונים

אירועים: כל האירועים הקשורים לפלייסטיישן בצורה כזו או אחרת יהיו מסודרים בצורה שתאפשר לכם להיות מעודכנים עם כל מה שחדש אצל פלייסטיישן היישר מהמכשיר שלכם בבית.

קהילות: אפשרות הקהילות תתווסף אל Friends. האפשרות תאפשר לכם לעקוב בקלות אחרי אנשים שונים מרחבי העולם החולקים טעם זהה במשחקים ותחומי עניין דומים לשלכם. תוכלו להצטרף לקהילות ואף להקים קהילה משלכם. כמובן שתוכלו לשחק עם אותם שחקנים ולדבר איתם.

Now Playing: אפשרות זו תאפשר לכם לצפות בקלות ולראות מה חבריכם לקהילה או מרשמית החברים שלכם עושים באותו הרגע עם ה-PS4 שלהם. תוכלו לקפוץ בקלות למשחקים שלהם ואף ליצור חדר משחק בצורה נוחה יותר מבעבר.

שיפור ממשק ההודעות: נעשה שינוי גדול לממשק ההודעות של הקונסולה. מטרת השינוי היא לאפשר לשחקנים ליצור קשר בקלות יתר עם חבריהם. נעשו שיפורים הכוללים פתיחת קבוצות צ'אט קבועות.

YouTube: מהיום יהיה אפשר להזרים תכנים ליוטיוב הישר מהקונסולה (בדומה לפונקציה של אפליקציית טוויץ').

Twitter: מהיום יהיה אפשר להעלות סרטונים של עד 10 שניות לטוויטר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י