הרשמה

בחרו את האימה שלכם בטריילר המצולם של Until Dawn

לא משנה באיזו דרך תבחרו, משהו רע יקרה...

משחק ההרפתקאות\אימה שיגיע בקרוב ל-PS4 קיבל היום טריילר מלחיץ שמדמה את ההחלטות הקשות שנצטרך לבצע במשחק

Until Dawn יגיע ל-PS4 עוד שבוע בדיוק, ולקראת ההשקה קיבלנו טריילר מצולם בו הצופה בוחר איך להתקדם. הטריילר פחות נוגע בעלילה ויותר בגישה הפתוחה של המשחק, בה לכל החלטה שלנו יש השלכות. בטריילר אנו עוקבים אחר אישה תמימה ששומעת רעשים מחשידים בזמן המקלחת - האם תעדיפו להישאר במקום, לחקור מסביב או להיכנס למגננה? כמובן שבשום אופציה אתם לא נמנעים מהרוצח, אבל חלק מהאפשרויות יתרמו להישרדות שלכם יותר מאחרות.

ל-Until Dawn יש עומק שאין בהרבה משחקי הרפתקאות אחרים: "אפקט הפרפר" שגורם להשפעות מפתיעות וארוכות טווח עם כל פעולה שנבצע במשחק. למעשה, המשחק בנוי מראש כך שישחקו אותו כמה פעמים, כל פעם עם בחירות שונות ורק כך השחקן יוכל להבין את העלילה לעומק.

ב-Until Dawn אנו שולטים על קבוצה של מטיילים במקום עם הסבירות הגבוהה להימצאות של רוצח: בית מבודד באמצע היער. הקבוצה נרדפת על ידי רוצח סדרתי פסיכופטי ובמהלך המשחק נצטרך לבצע החלטות קשות ואף להקריב את חברי הקבוצה. כיאה למשחק מהסוג הזה, כל פעולה שלנו תהיה סופית ולא נוכל לשחזר שמירה קודמת גם אם הבחירה שלנו התבררה כשגויה או הרסנית - את זה תצטרכו לשמור לפעם הבאה שתתחילו את המשחק מחדש.

Until Dawn יגיע אלינו ב-25 באוגוסט בלעדית ל-PS4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:41 21.08.2015 | שחר שחר (אורח)

    חח ימצחיקים שמתם את הסרטון של הסוף... זה מתחיל פה

  2. 2

       | פורסם ע"י