הרשמה

הצצה ראשונה למשחקיות של LawBreakers

משחק היריות החינמי של יוצר Gears of War

אחרי שקיבלנו בשבוע שעבר פרטים ראשונים על המשחק, הנה טריילר המשחקיות הראשון של LawBreakers

המפתחת BossKey הבטיחה - וקיימה. לאחר שקיבלנו את טריילר ה-CGI למשחק היריות המסקרן, סוף סוף אנו רואים משחקיות ומקבלים מושג לגבי מה שמצפה לנו. כמו הרבה משחקים שנמצאים כעת בפיתוח, גם LawBreakers יהיה משחק יריות חינמי המבוסס על לוחמה בין קבוצות ותפקידים מוגדרים לדמויות. בטריילר רואים כמה מהתפקידים והדמויות, ונראה שכל דמות תקבל נשקים ויכולות יחודיים לה.

אחת הדמויות שנחשפו בטריילר היא Kitsune בתפקיד המתנקשת. Ktsune יכולה לקפוץ ממקום למקום בעזרת וו-תפיסה ומתמחה בהריגות מפתיעות מטווח קרוב. עוד דמות מעניינת היא Breacher בתפקיד הרובאי, עם משגר רימונים ותותח אוטומטי המחובר לו לגב ויורה ביריבים בזווית של 360 מעלות.

LawBreakers יצטרך להתמודד עם יריבים לא פשוטים שמנסים ללכת לאותו השוק בדיוק כמו Overwatch של בליזארד ו-Battlecry של Bethesda, וכמובן המלך של כולם - Team Fortress 2 שהמציא את הז'אנר ורק צבר פופולריות ב-8 השנים האחרונות.

מתוך התיאור הרשמי שנשלח לעיתונות, "LawBreakers הוא משחק יריות תחרותי מגוף ראשון מבוסס-קבוצות המתרחש בעתיד שבו העולם התחלק לשתי סיעות בעקבות אירוע הרסני הידוע בתור 'הניפוץ' (The Shattering) ששינה את כוח הכבידה לעד. לאחר מכן, העולם התאושש ויצא לעידן חדש של קידמה טכנולוגית המציע מניפולציה על כוח הכבידה ושימוש בחומרים שנותנים יכולות כמעט על-אנושיות. כעת, הטכנולוגיה החדשה התפרצה ושני כוחות נלחמים על שליטה: ארגון שומר-שלום האחראי על שמירת החוק, וארגון פשיעה הנחוש לשבור אותו. שחקנים יצטרכו לבחור צד - החוק (Law) או אלה ששוברים אותו (Breakers)".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י