הרשמה

ג'ימי קימל ממשיך להביך את עצמו בקטע חדש על סרטוני גיימפליי

אפילו Markiplier לא הצליח להציל את הפינה מכישלון

אחרי שקיבל תגובות נוראיות על מונולוג שעסק ב-YouTube Gaming, ג'ימי קימל ניסה את מזלו בשנית

מנחה תוכנית האירוח ג'ימי קימל ניסה לצחוק קצת על תרבות הגיימרים בשבוע שעבר כשביצע מונולוג על אתר YouTube Gaming והטרנד הפופולרי של סרטוני בואו נשחק. הקטע לא היה נורא כמו שאנשים ניסו לצייר אותו, למרות שקימל התעקש להראות זילזול מוחלט לתחום הכל-כך פופולרי (אותו תחום שהקולגה שלו ניכס בהצלחה היסטרית עם Clueless Gamer), אבל אתם יכולים לנחש איך נראו התגובות בעמוד היוטיוב של הסרטון. רמז: לא היו הרבה תגובות בלי קללות ואיומי רצח.

אז אחרי שקימל הביך את עצמו וקהילת הגיימינג הביכה את עצמה בחזרה, הסאגה ממשיכה עם סרטון ארוך פי 4 מהמונולוג הראשוני (ומיותר באותה מידה) בהשתתפות היוטיוברים המצליחים Markiplier ו-MIssesMae. הסרטון אמור להיות "סדרת החינוך" של קימל במטרה להבין את הקהל שצופה בסרטוני Let's Play, אבל התוצאה מוכיחה שוב שיש אנשים שבחיים לא יבינו את זה. היוטיוברים מצאו את עצמם מחוץ למים המוכרים ולא ממש הצליחו להציל את הסרטון מכישלון, ואנחנו יכולים רק לקוות שקימל לא יחליט למשוך את הסאגה הזאת לקטעים נוספים.

מה דעתכם על הקטע החדש של קימל?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:27 07.09.2015 | Gamer Gamer (אורח)

    טוב כמובן, עם כל הכבוד למספר הצופים שלהם, ג'ימי הצליח לבלוט מהם ולהציג את הצד שלו- הוא כביכול המבוגר השפוי והם והסירטונים שלהם המוזרים והשונים.
    נקווה באמת שהוא לא ימשיך עם העקיצות, כי סה"כ אוכלוסיה מאוד לא קטנה חובבת את הז'אנר.

  2. 2

    20:13 07.09.2015 | sagimi sagimi

    if you like Let's Plays then you like Video Games
    if you dont like Video Games you dont like Let's Plays

  3. 3

    20:32 07.09.2015 | sagimi sagimi

    לא נתפס לך הצוואר אור מנטש?

  4. 4

    22:58 08.09.2015 | גיימר בעברית גיימר בעברית (אורח)

    אני לא אוהב את הסירטוני LETSPLAY שהיוטובר מתחיל לצרוח והורס הכל, אני מעדיף את היוטוברים היותר שקטים, אין לי מישהו מועדף.

  5. 5

    23:17 08.09.2015 | שימי שימי (אורח)

    אני חושב שאם אני ארצה לראות איך המשחק לפני שאני רוכש אותו זה אופציה מעניינת אבל אני עדיין לא חושב שאני יעשה את זה כי זה ממש הורס את החוויה (כבר יודעים מה הולך לקרות וכו') חושב שעדיף לשחק במקום לצפות אלא אם אין לך באמת כסף לקנות את המשחק אבל אז זה סתם מבאס

  6. 6

       | פורסם ע"י