הרשמה

וידאו: 3 הסדרות שכל גיימר צריך לראות

אור מנטש עם הסדרות המוצלחות של 2015 שכל גיימר ידע להעריך

"הנגיף", "מכת מחץ" ו"פני דרדפול" הן ה-סדרות שצריכות לעניין את הגיימרים ב-2015

אם בשנים האחרונות זה עוד היה נתון בספק, ב-2015 כולם כבר יודעים שרמת האיכות בטלויזיה מתעלה בכמה וכמה רמות על הסרט ההוליוודי הממוצע, והז'אנרים שהכי הרוויחו מעליית הפופולריות של המסך הקטן הם אלה שעולה הכי הרבה להפיק - מד"ב, אקשן, פנטזיה ואימה. היום תוכלו למצוא מגוון רחב של סדרות מצויינות מהשנה האחרונה, גם בז'אנרים שפחות מדברים לגיימרים, אבל בוידאו שתראו למטה בחרתי בפינצטה את שלושת הסדרות המוצלחות ביותר, אלה שהכי דיברו לגיימר שבי.

הנגיף

תחום הערפדים נהיה יותר ויותר עלוב בשנים האחרונות וגיירמו דל טורו הוא זה שהחזיר להם את הצבע ללחיים - לא בדיוק כי הם עדיין חיוורים, אבל לפחות הפעם הם קטלניים ומטילי אימה. "הנגיף" מתחילה בתור סדרת אסונות סטנדרטית עם מגיפה שתוקפת את ניו-יורק, אבל תוך זמן קצר אנחנו מגלים שהנדבקים הופכים לערפדים צמאי-דם שהולכים ורודפים את בני משפחתם. כל הסדרה מרגישה כמו משחק-הישרדות אחד ארוך, וזה הופך את כל הסיפור של דל טורו - Silent Hills להרבה יותר כואב.

מכת מחץ

מי שאוהב משחקי יריות או סתם אקשן משובח יתאהב מיידית ב-"מכת מחץ", הסדרה עם אחד השמות הכי דביליים בהיסטוריה של הטלויזיה (וכן זה נשמע דבילי גם באנגלית - "Strike Back"). הסדרה עוקבת אחר לוחמי עלית מהכוחות הבריטים והאמריקאיים, שעובדים ביחד כחלק מיחידה סודית ביותר. במהלך הסדרה הם יגיעו לכל פינה נידחת בעולם ויגרמו לפיצוצים מוגזמים וקטעי אקשן לא-מציאותיים בעליל אבל עדיין כיפיים בטירוף.

פני דרדפול

חובבי האימה יתחברו לסיפור הקריפי והדמויות האפלות של "פני דרדפול". הסדרה מתרחשת בלונדון הויקטוריאנית ומביאה את כל הדמויות הקלאסיות מסיפורי האימה: מכשפות, ערפדים, פרנקנשטיין והמפלצות שלו, אנשי זאב, שדים ועוד הפתעות. מה שיפה בסדרה זה שהיא לא דבקה באדיקות יתר לכל הסיפורים והדמויות שאנחנו מכירים מהספרים והסרטים, ולאורך שתי העונות היא מרבה להפתיע עם דברים שמעולם לא חשבתם שיקרו.

כשהרשימה כוללת רק שלוש סדרות זה בטוח אומר שפספסנו כמה ממש מוצלחות. לאילו סדרות אתם הכי מכורים? איזה סדרות פספסנו ברשימה? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:34 21.10.2015 | gg gg (אורח)

    THE ARROW

  2. 2

    19:37 21.10.2015 | איליי איליי (אורח)

    הפלאש ודרדוויל אבל דרדוויל יותר

  3. 3

    20:03 21.10.2015 | Hercules Hercules (אורח)

    Mr. Robots זה הסידרה שכל גיימר צריך לראות.
    אפילו לא גיימרים צריכיום לראות אותה כי זה אחת הסדרות הטובות שיצאו בזמן האחרון.
    חבל זה רק עונה אחת אבל הם התחילו לעבוד על עונה שניה.

  4. 4

    20:33 21.10.2015 | nice nice (אורח)

    מה עם battlestrar galactica?

    אחלה לסדרה לכל החובבי משחקי החלל והSCI-FI

    ממליץ בחום

  5. 5

    10:56 22.10.2015 | אור מנטש אור מנטש

    3 נקודות זהב ל-Herules כי Mr.Robot היתה הסדרה שכמעט נכנסה לסרטון :)
    בסוף לא הכנסתי אותה כי הסדרה התחילה ממש חזק אבל דעכה ככל שהמשיכו. זה בגלל שבמקור היא היתה אמורה להיות מיני-סדרה, וחבל שהיא לא נשארה כך.

  6. 6

    18:45 22.10.2015 | איתמר ברזנר איתמר ברזנר

    limitless
    blindspot

  7. 7

    11:33 24.10.2015 | sagimi sagimi

    sword art online

  8. 8

       | פורסם ע"י