הרשמה

גוגל משיקה את אפליקציית שיחות הוידאו החדשה שלה

Duo תהיה זמינה להורדה בשעות הקרובות

הדבר הבא בצ'אט הוידאו כבר כאן

במהלך כנס Google I/O 2016 שהתקיים בחודש מאי האחרון, הכריזה החברה על שני אפליקציות מסרים חדשות: Allo ו-Duo. הדבר שמבדיל בין שני האפליקציות הוא הדרך שבה אנו מעבירים את המסרים לחברים שלנו. Allo היא בעצם אפליקציית צ'אט בדומה ל-WhatsApp המציגה פונקציות מעניינות ושימושיות מאוד כמו שילוב של העוזרת הקולית של גוגל. מצד שני, Duo הינה אפליקציית וידאו צ'אט הדומה ל-Facetime של אפל, המציגה גם היא שלל פיצ'רים מעניינים שהופכים את האפליקציה למצופה מאוד. אך מאז שגוגל הכריזה על האפליקציות, שמענו מעט מאוד עליהן.

 גוגל כבר אמרה במהלך האירוע שמועד ההשקה צפוי להיות מתישהו בחודשי הקיץ ואכן, היום זה קורה. ע''פ הבלוג הרשמי של גוגל, היום מתחילה ההשקה של Duo ברחבי העולם וסביר להניח שבימים הקרובים היא כבר תגיע לכל חנות Play Store ו-App Store בעולם. לעומת זאת, אין כרגע סימן ל-Allo ואנחנו יכולים רק לקוות שהיא תגיע בהקדם. 

אז מה זה בעצם Google Duo? מדובר באפליקציית וידאו צ'אט המבוססת על מספר הטלפון שלנו ובתיאוריה אנחנו נוכל לדבר עם כל מי שיש לו Duo מותקן על המכשיר מתוך אנשי הקשר שלנו. התפעול של Duo הוא מאוד פשוט, רק לחיצה אחת מפרידה בין שיחה בינינו לבין איש הקשר שלנו. אחד הפיצ'רים המרכזיים של האפלקיציה הוא שברגע שאנו מקבלים שיחה מאיש הקשר, אנחנו כבר יכולים לראות על המסך את איש הקשר שלנו בלייב, אפילו לפני שענינו לשיחה. בנוסף, ע''פ ההדגמות שראינו במהלך הכנס, האפליקציה מציגה שיחת וידאו חלקה מאוד וללא הפרעות גם בתנאי אינטרנט ירודים בעזרת פרוטוקול חדש שנקרא QUIC. אנחנו רק נקווה שזה יעבוד גם בחיי היומיום. 

Duo תחל להופיע בחנויות האפליקציות באנדרואיד וב-iOS בשעות ובימים הקרובים. 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:39 17.08.2016 | רועי רועי (אורח)

    זה בחינם?

  2. 2

    11:02 17.08.2016 | אריאל רחמימוב אריאל רחמימוב

    כמובן.

  3. 3

    08:25 25.08.2016 | דניאל טיגר דניאל טיגר (אורח)

    זה כל כך מגניב!!!
    רק חסר שזה יהיה בהולוגרמה והעתיד כבר כאן

  4. 4

       | פורסם ע"י