הרשמה

חדשות המובייל - פתרו פאזלים על אי מוזר ומסתורי

יש גם משחקים שיפעילו לכם את הראש

יעקב חוזר ומביא לנו את המשחקים הכיפים לסמארטפונים שעשו לו את החודש

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

The Witness ל-iOS

The Witness הוא משחק פאזלים מסתורי. בו אנו מתעוררים בודדים על אי לא מוכר המלא בפאנלים ועליהם חידות הגיון שונות. אט אט אנו מגלים את מסתורי האי בהם נטפס על הר, נרד למעמקי האדמה ונחקור מגוון סביבות מסקרנות. משחק יפיפה שבהחלט יגרום לכולם להפעיל את הראש. מומלץ מאוד למחפשים משחק המאתגר את המחשבה.

מחיר: 39.90 ₪

להורדה דרך App Store

Another Lost Phone: Laura's Story לאנדרואיד ול-iOS

Another Lost Phone: Laura's Story הוא כמו קודמו, A Normal Lost Phone, הרפתקת טקסט מאוד מעניינת. המשחק מתחיל בכך שאנו מוצאים את הסמארטפון של נערה בשם לאורה (Laura). על מנת לגלות מה אירעה ללאורה אנו מתחילים בחקירת די חטטנית בהתכתבויות, התמונות והסרטונים שעל המכשיר. לאט לאט מתגלה סיפור חייה של הגיבורה. במשחק ישנן גם מספר חידות, בעיקר בשביל לפתוח את האפליקציות השונות שמותקנות במכשיר. ממשק הטלפון והאפליקציות המומצאות נותנות תחושה של מכשיר אמיתי, דבר המוסיף לעומק של Another Lost Phone: Laura's Story. משחק מסקרן ומעניין מומלץ לחובבי הז'אנר.

מחיר: 11.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Thimbleweed Park ל-iOS

Thimbleweed Park הוא משחק הרפתקה בסגנון הצבע והקלק קלאסי, מבית היוצר של רון גילברט (Ron Gilbert) המוכר לנו ממשחקים כמו Monkey Island  ו-Maniac Mansion. אנו משחקים כשני סוכני FBI החוקרים מקרה רצח מסתורי בעיר מלא בדמויות מטורפות, בסביבות מוזרות לא פחות- מלון רדוף רוחות, קרקס נטוש ומפעל כריות. המשחקיות  בסגנון הממש ישן בו אנו צריכים להשתמש בפעלים, המופיעים על המסך על מנת ליצור אינטראקציה עם המשחק. משחק מצוין, מצחיק ומתוחכם. מומלץ לכולם.

מחיר: 39.90 ₪

להורדה דרך App Store

Darkest Dungeon ל-iOS

Darkest Dungeon הוא משחק תפקידים לפי תורות אפל במיוחד בסגנון Roguelike. אנו משחקים כקבוצה של גיבורים די כושלים היוצאים לחקור את העולם הגותי הקודר של המשחק. לאורך המשחק נלחם במגוון אויבים אך לא רק- גם ברעב, סטרס ומחלות של 15 הגיבורים השונים אשר נגייס לשורתנו לאורך המשחק. Darkest Dungeon הוא משחק מצוין, מאתגר ומאוד מהנה. מומלץ לחובבי הז'אנר.

מחיר: 19.90 ₪

להורדה דרך App Store

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י