הרשמה

חדשות המובייל: כמה זמן תשרדו בעולם הפוסט אפוקליפטי של Mini DAYZ?

יעקב מביא את ההמלצות החמות למשחקים מההשקות האחרונות לסמארטפונים

בין המשחקים תוכלו למצוא את Mini DAYZ, משחק המחשב האהוב DAYZ מגיע בגרסה לניידים עם גרפיקה של פיקסל ארט די מגניבה

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Swing King and The Temple of Bling ל-iOS

Swing King and The Temple of Bling הוא משחק פלטפורמה שמתאים למסכי מגע בצורה מאוד מוצלחת. אנו משחקים כמומבלס (Mumbles) הקוף היוצא להרפתקה במקדש עתיק. בו ננסה למצוא סודות ואוצרות חבויים. Swing King and The Temple of Bling מכיל 45 שלבים בדרגות קושי שונות. משחק בעל מראה רטרו חביב אך אל תטעו זה משחק מודרני לחלוטין. היוצרים מבטיחים גרסת אנדרואיד ומחשב שיצאו ממש בקרוב. משחק מאוד מהנה ומומלץ לכולם.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

The House of Da Vinci ל-iOS

The House of Da Vinci הוא משחק הרפתקה בסגנון הצבע הקלק קלאסי. אנו משחקים כשוליה צעיר של לאונרדו דה וינצ'י הדגול. כאשר אדונינו נעלם אנו מנסים למצוא רמזים לסיבת היעלמות, ברחבי הבית המלא בחידות הגיון וחדרים שונים ומשונים אליהם ניכנס אבל לא בטוח שנוכל לצאת. משחק מאוד מעניין ומאתגר אשר מבטיח שעות של חידות ופאזלים שיגרמו לנו לגרד את הראש בניסיון למצוא פתרון. משחק מצויין, לא תמיד פשוט אך מומלץ למחפשים אתגר.

מחיר: 19.90 ₪

להורדה דרך App Store

Drop Wizard Tower לאנדרואיד ול-iOS

Drop Wizard Tower הוא משחק אקשן פלטפורמה. בו אנו משחקים כקוסם המנסה לברוח ממבצר בן 50 קומות, כלומר שלבים. במהלך מנוסתנו נלחם במגוון אויבים שונים, בוסים מפחידים, נמצא קסמים ונשקים חדשים וננסה להציל קוסמים נוספים אשר נחטפו על ידי מסדר האופל. משחק מהיר מאוד הדורש רפלקסים זריזים. מכיל אלמנטים של משחק תפקידים, בעיקר בתחום פיתוח הדמות. משחק מהנה מאוד, לא מסובך במיוחד ומומלץ לכולם.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Mini DAYZ לאנדרואיד ול-iOS

Mini DAYZ הוא למעשה DAYZ משחק המחשב, לניידים עם גרפיקה של פיקסל ארט די מגניבה. אז כמה זמן אתם חושבים שתצליחו לשרוד בעולם הפוסט אפוקליפטי של Mini DAYZ? אנו מתחילים את המשחק חסרי כל, עלינו למצוא נשק, תחמושת, מזון והגנה. כל אלו לא באים בקלות בעולם מלא זומבים רעבים. משחק לא קל, דורש המון תכנון ומחשבה. זה משחק שדורש זמן. המפות נוצרות בצורה רנדומלית. כלומר בכל פעם שנפסל ונתחיל מחדש המפה תהיה מוסדרת בצורה שונה. משחק לא קל אך מאוד כייפי, המצליח לשחזר בהצלחה את חווית המשחק במחשב. מומלץ מאוד למעריצי DAYZ שירגישו מיד בבית. וכן לשחקנים שרוצים לראות על מה כל הרעש.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י