הרשמה

חדשות המובייל - חזרו לשנות ה-80 ועזרו לניאו לנווט במבוכים

גם הפעם יש לנו משחקים מהנים שיעבירו לכם את הזמן

בין המשחקים תוכלו למצוא את ניאו - נווטו במבוכים השונים ומצאו את הדרך חזרה לעולמו של ניאו

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Resynth ל-iOS

Resynth הוא משחק המשלב בין פאזלים מוזיקלי. בו אנו מנווטים בשלב ומנסים לפתוח את הכלים המוזיקליים המסתתרים בשלב. כך למעשה עלינו לפתוח את כל הכלים בסדר הנכון על מנת לפתור את השלב. Resynth משלב בצורה מאוד מעניינת חידת הגיון ומשחק קצב. המשחק מכיל שבעים וחמישה שלבים, בדרגת קושי עולה. משחק מאוד יצירתי שמביא חידוש מרענן לז'אנר משחקי הקצב. מומלץ לכולם.

מחיר: 7.90 ₪

להורדה דרך App Store

Miracle Merchant לאנדרואיד ול-iOS

Miracle Merchant הוא משחק סוליטר במסווה של משחק הרפתקה. אנו משחקים כמתמחה של אלכימאי, המטיל עלינו לרקוח לו וללקוחותיו שיקויים וקסמים שונים. כך אנו צריכים לפתור את הסוליטר המוצג בפנינו, כלומר בכל שלב אנו מקבלים מתכון המורכב ממספר מרכיבים, כלומר צבעי הקלפים מהם עלינו לרקוח את השיקוי. מבחינה גראפית המשחק נראה מצוין ובעל פס קול מצוין. טוויסט מגניב על המשחק סוליטר, כייפי ומומלץ לחובבי סוליטר ולמי שמחפש משחק קלפים מדליק. לאנדרואיד קיימת גרסה חינמית.

מחיר: 7.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Egglia: Legend of the Redcap לאנדרואיד ול-iOS

Egglia: Legend of the Redcap הוא משחק תפקידים, המתרחש בעולם פנטזיה בו אנו יוצאם להחזיר את השלום והשלווה לממלכה המפורקת לחלקים הנעולים בבייצי קסם. המשחק מכיל גם אלמנט של בניית ערים די מורכב. Egglia מכיל מגוון רב של דמויות איתן יש לנו אינטראקציות מגוונת. המשחק ענקי מבחינת גודל העולם וכמות האויבים והדמיות השונות. לאורך המשחק אנו נתקלים במגוון גזעים וסוגים של יצורים, בהם נלחם, בנוסף נמצא חפצים ונשקים שונים אותם נפתח וכך גם את דמויותינו. העלילה של Egglia מסופרת בחלקים אותם עלינו למצוא בתוך בייצי קסם, המפוזרת ברחבי עולם המשחק. כך גם אנו מחזירים את הממלכה לשלמותה - אלמנט די ייחודי למשחק תפקידים. Egglia: Legend of the Redcap הוא משחק עם סיפור אפי רחב יריעה, בעל עולם מלא בדמויות מעניינות, חפצים והמון משימות. מומלץ מאוד לחובבי הז'אנר.

מחיר: 39.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Neo Angle ל-iOS

Neo Angle הוא משחק פאזלים מינימליסטי עם מראה וסאונד של שנת ה-80. המשימה שלנו היא לעזור לניאו (Neo), לא! לא הניאו ההוא- ניאו אחר, לנווט במבוכים השונים ולמצוא את הדרך חזרה לעולמו. לאורך השלב עלינו לאסוף את מכילי הדלק המפוזרים בשלב ולהגיע ליציאה. נשמע פשוט אך יש טוויסט קטן - ברגע שבחרנו בדרך אחת אין אפשרות לשנותה. השלבים מלאים בסכנות ומלכודות שונות, מהן עלינו לחמוק ולנסות לחזות מראש את מיקומן. משחק קליל, מאוד מהנה ומומלץ לכולם.

מחיר: 3.90 ₪

להורדה דרך App Store

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י