הרשמה

הדלפה: העיצוב של האייפון 8 ופרטים נוספים

מסך ללא שוליים ומערכת מבוססת אינפרא אדום לסריקת פנים

בנוסף לאייפון 8, אפל צפויה להשיק אייפון נוסף במהדורה מיוחדת שיציין עשור להשקת האייפון הראשון

כמידי שנה לפני ההכרזה על האייפון החדש, אנו עדים למגוון הדלפות שנותנות לנו השקפות שונות על המראה הצפוי של האייפון הבא, במהלך השנים האחרונות ההדלפות הגיעו ממקורות שונים ומגוונים, אבל זאת אולי הפעם הראשונה שההדלפה מגיעה ישירות מאפל.

אתמול, מספר מפתחים איתרו קוד שהוחבא בערכת הפיתוח של רמקול ה-HomePod של אפל. אותו קוד מסתבר הכיל את העיצוב של האייפון הבא. על פי המתפחים סטיב סמית' וגילרמה רמבו, הקושחה של ה-HomePod מכילה אזכורים ל-BiometricKit, שהיא ככל הנראה התוכנה שתפעיל את מערכת סריקת הפנים מבוססת אינפרא אדום החדשה של אפל. למרות שאפל טרם דיברה על פיסת התוכנה הזו, על פי ההדלפות בחודשים האחרונים, אפל בהחלט תשתמש בסריקת פנים כדרך המרכזית לפתוח את האייפון, ככל הנראה בגלל ההיעדרות של כפתור הבית ואולי חיישן טביעות האצבע.

מלבד הפרטים על מערכת סריקת הפנים מבוססת אינפרא אדום, הדבר המרכזי שהקושחה של ה-HomePod חשפה הוא העיצוב החדש של האייפון. כפי שניתן לראות, האייפון יתהדר בעיצוב חדש כמעט ללא שוליים כפי שכבר ראינו השנה ממכשירים כמו ה-LG G6 וה-Galaxy S8. המסך לוקח כעת הרבה יותר מקום משטח הפנים של המכשיר, וכפי שבוודאי שמתם לב, הדבר גורם להדחתו של כפתור הבית, ואולי אפילו חיישן טביעות האצבע, אלא אם כן אפל הצליחה ליישם אותו מתחת לפני המסך כפי שהוערך קודם לכן.

אפל בדרך כלל מכריזה על האייפון הבא במהלך חודש ספטמבר, לכן אנחנו לא כל כך רחוקים ממועד ההכרזה. בנוסף, שמועות אחרות מדברות על האפשרות שאפל תוסיף לליין האייפונים שלה מכשיר חדש במהדורה מיוחדת שיציין עשור להשקת האייפון הראשון. האייפון האפשרי הנ"ל צפוי לכלול טעינה אלחוטית, תמיכה ב-Apple Pencil מהאייפד פרו ועוד תוספות ייחודיות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:01 01.08.2017 | WarFox89 WarFox89

    נראה מגניב. די נמאס לי כבר מהאיפון 7 שלי. אני מוכן לאיפון 8 =)

  2. 2

       | פורסם ע"י