הרשמה

דיווח: אפל תשיק אייפון 8 ועוד שני אייפונים נוספים השנה

האיפון 8 ילווה בעוד שני אייפונים

האייפון 8 לא צפוי להגיע לשוק בחודש ספטמבר אלא מעט מאוחר יותר

חודשים לפני הגעתם של האייפונים החדשים של חברת אפל, החדשות בתחום ממשיכות לזרום. אתר החדשות האסייאתי Nikkei Asian Review מדווח שאפל הולכת להשיק שלושה מכשירי אייפון השנה: אייפון 8, אייפון 7s ואייפון 7s Plus. 

ע''פ הדיווח, האייפון 8 יגיע עם מסך מסוג OLED בגודל 5.8 אינץ' בעוד מכשירי האייפון 7s יגיע עם אותו מסך LCD שאנחנו כבר מכירים והם יהיו בעצם הריענון השנתי המסורתי שאפל רגילה לעשות מדי שנה לאחר יציאה של מכשיר אייפון חדש. יחד עם זאת, בחודשים האחרונים דווח שאפל מתכננת גם להשיק מכשיר בגודל 5 אינץ', כלומר מעט גדול יותר מהאייפון 7 ומשמעותית קטן יותר מדגם הפלוס. הדיווח אומר שבאייפון 8 יהיה "אזור פונקציונאלי" מיוחד בחלק התחתון של המכשיר שיהפוך את שטח המסך הנותר לשימוש לכ-5.15 אינץ', לכן לא בדיוק ידוע כיצד אפל תשווק את גודל המסך של המכשיר. 

בשבוע שעבר דווח שאפל לא תוכל להתחיל לייצר את האייפון 8 עד חודש ספטמבר, מה שאומר בעצם שהאייפון 8 כנראה לא יהיה זמין לרכישה בחודש ספטמבר כפי שקורה מדי שנה. הסיבה העיקרית לכך ככל הנראה היא עיכוב באספקת מסכי ה-OLED. שמועות נוספות בתחום האייפון 8 מדברות על טכנולוגיות ביומטריות חדשות, מבנה זכוכית חדש, ושילוב של ה-TouchID על המסך.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י