הרשמה

חדשות המובייל - פתרו חידות במסע קמפינג

צאו למסע קמפינג, שמעו סיפורים מסביב למדורה ופתרו חידות על מנת להמשיך במסע

יעקב חוזר והפעם מביא לנו משחקים שבהם נכנס לנעליו של בלש, נצא למסע קמפינג ונעזור לנשמות טועות למצוא את דרכן לעולמות שונים

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

FROST ל-iOS

FROST הוא משחק פאזלים יפיפה, בו עלינו לעזור לנשמות טועות למצוא את דרכן לעולמות שונים. המשחק מאוד חוויתי ומאוד מרגיע. תחילה עלינו לנווט את חלקיקי האור במסלול די פשוט לעבר כדורי האור, אך במהרה המסלולים הופכים להיות מסובכים יותר ויותר. משחק יפיפה, מהנה מאוד ומומלץ למחפשים חוויה מרגיעה אך מאתגרת.

מחיר: 17.90 ₪

להורדה דרך App Store

Subsurface Circular ל-iOS

Subsurface Circular הוא הרפתקת טקסט עם ניחוח בלייד-ראנרי. אנו משחקים כבלש, החוקר מקרי היעלמות של רובוטים ממעמד העובדים. התקדמות במשחק נעשית על ידי פתרון חידות טקסט, המובאות כשיחות אותן אנו מנהלים עם הדמויות השונות. הרפתקה מאוד מעניינת קצרה יחסית, אך אחת שלא כדאי לפספס. מומלץ לכולם.

מחיר: 17.90 ₪

להורדה דרך App Store

Campfire Cooking ל-iOS

Campfire Cooking הוא משחק חידות יוצא דופן, בו אנו יוצאים למסעי קמפינג ומנסים לצלות מאכלים שונים על אש המדורה. המשחק מכיל מעלה מ-100 שלבים בהם עלינו לפתור חידות צלייה, להקשיב לסיפורים המסופרים סביב המדורה וכמובן לצאת ולטייל בשבילים על מנת להגיע למדורה הבאה. משחק מאוד מהנה, מרגיע וגם מהווה אתגר מחשבתי לא קטן. מומלץ לחובבי הז'אנר. 

מחיר: 13.90 ₪

להורדה דרך App Store

Beyond Oasis Classic לאנדרואיד ול-iOS

Beyond Oasis Classic הוא משחק אקשן תפקידים קלאסי מימיי ה-16 ביט מבית סגה. עלילת המשחק מספרת על הנסיך אלי (Ali) המוצא צמיד זהב קסום, שהיה שייך לקוסם רב עוצמה. מכאן מתחילה הרפתקה רחבת יריעה בה הנסיך יוצא למסע להצלת העולם מפני רשע קדום. השליטה במקשי המגע לא רעה בכלל ודי נוחה. הגרפיקה והסאונד נשארו נאמנים למקור. מומלץ לחובבי הז'אנר ולנוסטלגיים שביננו.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י