הרשמה

חדשות המובייל - הציפורים חוזרים במשחק תורות, מיזם SEGA Forever ועוד

יעקב חוזר אלינו עם המלצות חדשות אחרי המון התקנות והסרות של משחקים מהסמארטפון

בין המשחקים תוכלו למצוא את SEGA Forever, היוזמה החדשה של סגה בה היא משחררת את משחקי העבר הקלאסיים שלה לסמארטפונים.

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Monument Valley 2 ל-iOS

Monument Valley 2 הוא משחק פאזלים סביבתיים מצוין בו אנו משחקים כ-רו (Ro) אם המלמדת את ילדה לנווט בעולם ארכיטקטוני מרהיב, המלא בחידות סביבתיות. כל שלב הוא למעשה חידה בא אנו מנסים להגיע לשער שיוביל אותנו לשלב הבא. השלבים הם מעין חידות הגיון ופרספקטיבה בהם אנו מובילים את הדמיות בין פלטפורמות, גרמי מדרגות וגשרים לא הגיוניים. החידות לא ממש מאתגרות אך הן מעניינות בדרך בה הן נפתרות. משחק יפיפה, אך דיי קצר, כ-3-4 שעות. המשך ראוי ל- Monument Valley המקורי. מומלץ מאוד לכולם.

מחיר: 19.90 ₪

הורדה דרך App Store

FRAMED 2 ל-iOS

FRAMED 2 הוא משחק הרפתקה בסגנון פילם נואר, בו העלילה מוצגת על פני פאנלים של ספר קומיקס. בכל פאנל אנו רואים סצנה קצרה, שאת המשכה אנו רואים בפאנל הבא. עלינו לסדר את הפאנלים כך שהסצנות יתחברו ויובילו לתוצאה הרצויה, בה אנו לא נתפסים על ידי השומרים או מצליחים לברוח בבטחה. העלילה מקדימה את אירועי המשחק הראשון, לכן אין צורך ממשי לשחק ב-FRAMED הראשון. משחק מגניב עם מכניקה מאוד ייחודית, היוצרת משחק מהנה במיוחד. מומלץ מאוד למחפשים משחק הרפתקה מיוחד.

מחיר: 19.90 ₪

להורדה דרך App Store

Angry Birds Evolution לאנדרואיד ול-iOS

Angry Birds Evolution הוא משחק תפקידים לפי תורות. המוני חזירים מגיעים שוב לאי הציפורים וביציי הציפורים בסכנה. עלינו מוטלת המשימה לגייס צוות של ציפורים עם יכולות מיוחדות אשר ילחמו בפלוגות החזירים. המשחק מציג סוגי ציפורים חדשות לצד הציפורים המוכרות, מה שמעניק טוויסט מרענן על משחקי Angry Birds. משחק תפקידים מוצלח, ששמור על האווירה קלילה של משחקי Angry Birds אך מעניק עומק אסטרטגי של משחק תפקידים לפי תורות. לאורך המשחק נגייס יותר ויותר סוגי ציפורים ונפתח את היכולות שלנו. המשחק לא מאוד מורכב להבנה ושליטה. מומלץ לחובבי משחקי תפקידם וגם לאלו שטרם התנסו במשחק כזה.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

SEGA Forever לאנדרואיד ול-iOS

SEGA Forever היא יוזמה חדשה של סגה בה ישוחררו משחקי עבר קלאסיים של החברה, על מנת לבדוק אילו מותגים כדאי להחזיר לחיים. אז בשלב הראשון אנו מקבלים גרסאות חינם של חמישה משחקים שכבר קיימים על פלטפורמות מובייל שונות. כאמור המשחקים הם בחינם עם פרסומות וקיימת אפשרות לרכוש את המשחקים ולבטל את הפרסומות. חמשת המשחקים הם: Sonic The Hedgehog, Altered Beast, Phantasy Star II, Kid Chameleon, ו- Comix Zone. כל המשחקים עברו התאמה למסכי המגע והשליטה לא רעה בכלל. הגרפיקה והמוזיקה נשארה זהה למקור. מומלץ לחובבי הנוסטלגיה.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

Sonic The Hedgehog

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Altered Beast

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Phantasy Star II

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Kid Chameleon

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Comix Zone

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י