הרשמה

חדשות המובייל - סאות' פארק', פיינל פנטזי ועוד משחקים מגניבים

יעקב חוזר גם הפעם ומביא לנו המלצות חמות למשחקים לסמארטפון

בין המשחקים תוכלו למצוא את South Park: Phone Destroyer, משחק אסטרטגיה בזמן אמת מבוסס קלפים

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Decap Attack לאנדרואיד ול-iOS

Decap Attack הוא משחק אקשן פלטפורמה קלאסי. בו אנו משחקים כמומיה חסרת ראש בשם צ'אק די האד (Chuck D. Head) היוצא למסע להצלת העולם, בשליחות דר' פראנק נ. סטיין (Dr. Frank N. Stein) ועוזרו הנאמן איגור, מפני שד קדמון הרוצה להרוס את העולם. רמת הקושי של המשחק די גבוהה ונאמנה למקור. השליטה הותאמה למסכי המגע בצורה טובה למדי. הגרפיקה והסאונד גם הם נשארו מקוריים. מומלץ לחובבי הז'אנר ולחובבי הנוסטלגיה.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

FINAL FANTASY DIMENSIONS II לאנדרואיד ול-iOS

FINAL FANTASY DIMENSIONS II הוא משחק תפקידים בסגנון קלאסי. אנו משחקים כנער צעיר בשם מוראוו (Morrow) המתגורר באי קטן. יום אחד מוראוו וחברו וריאג (Wrieg) חוזים בכוכב נופל, השניים רצים לראות מקרוב את הכוכב ושם הם מגלים נערה מהעתיד בשם אימו (Aemo). הנערה מספרת להם על העתיד לבוא, כוחות הקסם עומדים להיעלם מהעולם - בגלל טעות אנוש מצערת. מכאן מוראוו ו-אימו יוצאים למסע חוצה זמן ויבשות להצלת כוחות הקסם. כאמור זהו משחק תפקידים רחב יריעה, המלא באלמנטים של משחק פיינל פאנטסי קלאסי. בנוסף ראוי לציין שאין צורך לשחק במשחק הראשון בסדרת FINAL FANTASY DIMENSIONS. מומלץ לחובבי הז'אנר ומעריצי פיינל פאנטסי באשר הם.

מחיר: 53.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Runic Rampage לאנדרואיד ול-iOS

Runic Rampage הוא הרפתקת אקשן, המספרת על אבן עתיקה אשר הגנה על ממלכת הגמדים הלוחמים במשך אלפי שנים. אך יום אחד היא נעלמה באופן מסתורי. דבר הגרם למלחמה איומה אשר הרסה את ממלכת הגמדים. אנו נכנסים לנעליו של אלוף הגמדים הלוחמים גרימבראד (Grimbard) היוצא למסע רוויי סכנות בחיפושו אחר חלקי האבן העתיקה. במהלך מסענו ננסה לשרוד במדבר בוגדני, נלחם בפחדינו ביער אפל, נחקור מערות מסתוריות ואפילו נתפס על מבצר קפוא. במהלך המשחק נילחם במגוון אויבים, נלמד קסמים שונים וכמובן נלחם בבוסים אימתניים. משחק מאוד מהנה, מלא באקשן ואווירה מגניבה. מומלץ לכולם.

מחיר: 13.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

South Park: Phone Destroyer לאנדרואיד ול-iOS

South Park: Phone Destroyer הוא משחק אסטרטגיה בזמן אמת (RTS) מבוסס קלפים. הפעם חבורת ילדי סאות' פארק משחקים בקאובויים ואינדיאנים ואנו הילד החדש צריכים להיכנס מהר לעניינים. המשחק מהווה מעין המשך ל-The Fractured But Whole וכן ל-The Stick of Truth. לכן הרבה אלמנטים מהעיר והאווירה נשארים מוכרים. המשחק מושקע מאוד ומרגיש כמו פרק חדש בסדרה. הקרבות מתרחשים בזמן אמת ועלינו לבחור בפעולה הנכונה בזמן המתאים ביותר, על מנת ליצור קומבינציה מוצלחת אשר תביא לנו את הניצחון בקרב. מערכת הקרבות פשוטה ביותר ומוסברת בצורה טובה בתחילת המשחק. South Park: Phone Destroyer מכיל שני מצבי משחק - האחד משחק יחיד בו אנו משחקים נגד דמויות המוכרות לנו מסדרת הטלוויזיה, מצב זה מצחיק מאוד ומלא בהומור עצמי ובביקורת על הנעשה. השני הוא מצב PvP בו אנו משחקים מול שחקנים אחרים ברשת. משחק מוצלח, מהנה ותואם למשחקי הקונסולה של הסדרה. מומלץ לחובבי הז'אנר ומאוד מומלץ למעריצי סאות' פארק.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י