הרשמה

Sega תפיץ את כל המשחקים שלה בחינם למובייל

איזה משחק קלאסי של סגה אתם הייתם רוצים לקחת אתכם בכיס?

מי שלא מתלהב לשחק על מסך קטן במובייל עם כפתורי טאץ', אפשר לקנות שלט בלוטות' זול ולחבר את הסמארטפון לטלוויזיה.

סגה, האמא של סוניק הקיפוד, Virtua Fighter, House of the Dead, קונסולות הג'נסיס, הגיים גיר והדרימקאסט ומהראשונות להפיץ ולפתח משחקים כשעוד שיחקנו באולמות ארקייד החליטה לשחרר את כל המשחקים שלה בחינם למובייל.

שם הפרוייקט הוא Sega Forever וכרגע מונה שלושה משחקים, Sonic The Hedgehog, Altered Beast ו-Phantasy Star II כשרומזים לנו על השקה מחודשת של משחק המובייל Virtua Tennis Challenge שכבר קיים מ-2012 במובייל וכעת יושק בחינם. הגרסאות החינמיות יכילו פרסומות. במידה ונרצה להסיר אותן זה יעלה לנו 2$ למשחק. לא נורא בכלל.

המטרה של סגה היא לשחרר את כל המשחקים שהיא אי פעם יצרה בקצב של משחק בשבועיים. המשחקים ינועו מקונסולת ה-SG1000 עד ל-Dreamcast של שנות האלפיים. זה משאיר אותנו עם עשרות ואפילו מאות משחקים שיגיעו לכיס של כל אחד מאיתנו.

סגה מתכוונת לשחרר את המשחקים ללא עזרה מודרנית כמו Auto-saves או Aids אלא להשאר נאמנה למקור. היא כן מתכוונת להוסיף מעט פיצ'רים כמו שמירות בענן ותמיכה בקונטרולי Bluetooth. למי שלא מתלהב לשחק על מסך קטן במובייל עם כפתורי טאץ', אפשר לקנות שלט בלוטות' זול ולחבר את הסמארטפון לטלוויזיה.

הביקורות באינטרנט מתלוננות על מנוע Unity שלא מצליח להחזיק את המשחקים ופורט ברמה נמוכה. התקווה היא שהחבר'ה שאחראים על הפרוייקט בסגה יצליחו להגיע לרמה מספקת ברמה של משחק בשבועיים. בהתחשב בכך שיש לא מעט אמולטורים המריצים את המשחקים הללו בצורה מצוינת, אין סיבה שסגה תכשל.

איזה משחק קלאסי של סגה אתם הייתם רוצים לקחת אתכם בחינם בכיס?

בר הוכמן - כתב תוכן

בר הוכמן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4, Xbox One

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב Roadhogs ב-Overwatch. 

המשחק שהגדיר לי את הילדות: לא בטוח אם Oddworld או The Neverhood. בכל מקרה הילדות שלי הייתה מוזרה.

כשאני לא משחק אני: סטודנט למדעי המחשב בסבל וכדורסלן בחסד.

מסר לעולם: לא תמיד התפוח הכי אדום הוא בהכרח תפוח.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:25 27.06.2017 | billy hatcher billy hatcher (אורח)

    אני לא מאמין.... זה חלום שהתגשם

  2. 2

       | פורסם ע"י