הרשמה

חדשות המובייל - היכנסו לנעליו של מפקד המשטרה ג'ים הופר

צאו לחקור את היעלמותם המסתורית של הילדים

בין המשחקים תוכלו למצוא את Stranger Things: The Game - חושבים שתצליחו לפענח את תעלומת העלמותם של הילדים?

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Flower ל-iOS

Flower הוא משחק ייחודי בו אנו שולטים על הרוח. מטרתנו במשחק היא לחקור ולהפריח חיים במגוון סביבות יפיפיות. לאורך השלבים מפוזרים פאזלים סביבתיים פשוטים אותם עלינו לפתור על מנת להחזיר את ההרמוניה לסביבה. השליטה במשחק היא על ידי הטיית המכשיר לצדדים. Flower מלא באווירה ומוזיקה מרגיעה. משחק מצוין ומומלץ למחפשים חוויה מרגיעה.

מחיר: 19.90 ₪

להורדה דרך App Store

Stranger Things: The Game לאנדרואיד ול-iOS

Stranger Things: The Game הוא משחק הרפתקה המכין אותנו לעונה השנייה לסדרה המצליחה Stranger Things. המשחק מתרחש לאחר אירועי העונה הראשונה. העלילה מתחילה בכך שמפקד המשטרה ג'ים הופר (Jim Hopper) יוצא לחקור את היעלמותם המסתורית של חבורת הילדים. מכאן אנו יוצאים למסע ברחבי העיר המוכרת לנו מהסדרה. לאורך המשחק יצטרפו אלינו מספר דמויות אשר יעניקו לנו מגוון יכולות על מנת שנוכל להתקדם במשחק ולהגיע לפתרון התעלומה. משחק הרפתקה מגניב המומלץ לחובבי הז'אנר למעריצי הסדרה.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Flame VS Blaze ל-iOS

Flame VS Blaze הוא משחק MOBA. בו שתי קבוצות, שלכל אחת מהן שלושה שחקנים, נלחמות אחת בשנייה על שטח שליטה במפה. במהלך הקרבות עלינו לבצע מספר משימות ברחבי המפה על למנת להעיר את הכור- מעין רובוט ענקי אשר יעזור לנו בקרב למול הרובוט של הקבוצה היריבה. כמובן עלינו להפריע לקבוצה המתחרה בהערת הכור שלה. הקרבות מהירים ומלאים בסטייל. המשחק מאוד פשוט וקל למשחק. מומלץ לשחקנים מתחילים.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

The Talos Principle לאנדרואיד ול-iOS

The Talos Principle הוא משחק פאזלים סביבתי מרהיב. בו אנו מתעוררים משינה עמוקה לעולם מלא בעתיקות וטכנולוגיה מתקדמת ביותר. על מנת להתקדם בחקירתנו של העולם הזר של The Talos Principle עלינו לפתור חידות סביבתיות בדרגות קושי שונות. המשחק מצליח להציב בפנינו דילמות פילוסופיות של מוות ומהות האדם בעולם, ללא "הכבדות" שהנושאים האלו מעלים. משחק יפיפה, מעניין ויצירתי. מומלץ לחובבי הז'אנר.

מחיר: 19.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י