הרשמה

Qualcomm מכריזה על פלטפורמה חדשה לשוק הביניים

נותר רק לראות אם היצרניות יגיבו מספיק מהר ויכללו את הצ'יפים גם במכשירים החדשים הקרובים

Quallcom, ענקית שבבי ה-ARM, הכריזה על שבבים חדשים לשוק הביניים תחת מותג Snapdragon

Quallcom, ענקית שבבי ה-ARM, הכריזה על שבבים חדשים לשוק הביניים תחת מותג Snapdragon. שני השבבים הם Snapdragon 660 ו-Snapdragon 630 המחליפים את שבבי ה-653 ו-626 בהתאמה.

השינויים הגדולים בשני הצ'יפים הוא שדרוג תהליך הייצור ל-14 ננומטר - מה שאמור שהצ'יפ יהיה חסכן וקר יותר. לאחר זמן רב ניתן לראות צ'יפים לשוק הביניים הכוללים USB-C 3.1 וכעת ניתן יהיה לראות יותר טלפנוים נושאים את החיבור הדו כיווני. ישנה גם תמיכה ב-Quick Charge 4.0 והכי חשוב Bluetooth 5.0 שסוף סוף מגיע למכשירי שוק הביניים. גרסא בלוטות' 5 מציעה מהירות תעבורה כפולה (48MBs במקום 24MBs) וטווח אדיר של עד 300 מטרים. לשם השוואה: Bluetooth 4.2 עובד עד 100 מטרים. מבחינת האנטנה הסלולרית, X12 LTE מוצע במקום X9 בשני הצ'יפים.

פלטפורמת ה-660 מכוונת לשוק הבינוני-גבוה כאשר הוא מחליף את ה-653 במכשירים כמו Oppo R9s plus, Samsung Galaxy C9 Pro ואפילו ב-ZTE Nubia Z17 Mini התקציבי.

השינוי הגדול ביותר של ה-660 הוא בגזרת המעבד - משילוב של 4 ליבות A72 ו-4 ליבות A53 אל מעבד ה-Kryo 260 העוצמתי של קוואלקום. המעבד הגרפי שודרג מ-Adreno 510 ל-512, שדרוג שצריך לתת תוספת של 30% בביצועים. ישנה גם תמיכה ב-2 אנטנות וויפי (Dualband MIMO).

פלטפורמת ה-630 קיימת במכשירי ביניים בדומה ל-626 כמו Xiaomi Mi Max 2, Motorola Moto Z2 Play וב-Samsung Galaxy C7 Pro.

טכנולוגיית All-Ways Aware של קוואלקום כלולה כמובן בפלטפורמה החדשה. זו הטכנולוגיה שמאפשרת לטלפון להשאר "ער" לפקודות קוליות גם לאחר זמן רב ללא שימוש ובו בזמן להשאר חסכוני בסוללה. כמו כן, כלולה בטכנולוגיה זו Hexagon DSP, תוכנה שמאפשרת לחסוך בסוללה ובו זמנית להשתמש בפעולות תובעניות במכשיר כמו צילום בלילה וסרטונים.

Qualcomm פרסמו פרסומת לפלטפורמה החדשה:

זה בהחלט משמח ש-Qualcomm מביאה את בשורת ה-Bluetooth 5.0 ו-USB-C לטלפונים במעמד הביניים. נותר רק לראות אם היצרניות יגיבו מספיק מהר ויכללו את הצ'יפים גם במכשירים החדשים הקרובים.

בר הוכמן - כתב תוכן

בר הוכמן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4, Xbox One

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב Roadhogs ב-Overwatch. 

המשחק שהגדיר לי את הילדות: לא בטוח אם Oddworld או The Neverhood. בכל מקרה הילדות שלי הייתה מוזרה.

כשאני לא משחק אני: סטודנט למדעי המחשב בסבל וכדורסלן בחסד.

מסר לעולם: לא תמיד התפוח הכי אדום הוא בהכרח תפוח.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י