הרשמה

חדשות המובייל - שומרי הגלקסיה עכשיו גם בסמארטפונים

יעקב חוזר עם המלצות למשחקים שיעבירו לכם את הזמן בכיף

המשחקים הכי שווים מהשקות המובייל האחרונות, ספרו לנו איזה משחק הכי אהבתם

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Vignettes ל-iOS

Vignettes הוא משחק פאזלים ייחודי. המשחק מורכב מסדרה של שלבים שבכל אחד מהם אנו מתמודדים עם חפץ כלשהו, לדוגמא תיבת אוצר שעלינו לפתוח אותה, אז התיבה הופכת לקומקום, הופכים את הקומקום על הראש והוא הופך לעציץ וכן הלאה. המשחק מאוד מגניב ומגיע לכל מיני מקומות מופרכים שקשה לתאר בהתחלה לאן יתפתחו בהמשך. משחק מיוחד ומומלץ למחפשים חוויה שונה.

מחיר: 11.90 ₪

הורדה לאייפון

Marvel's Guardians of the Galaxy: The Telltale Series לאנדרואיד ול-iOS

Marvel's Guardians of the Galaxy: The Telltale Series הוא משחק הרפתקה בסגנון הצבע והקלק. המשחק מתרחש בעולם שומרי הגלקסיה, בו חבורה לא צפויה יוצאת להרפתקה בה הם מוצאים חפץ בעל כוח בלתי יתואר. אותו כל אחד מהחבורה רוצה לעצמו אך הם מאחדים כוחות על מנת למנוע מאויב אימתני להשיגו, ולהשמיד את הגלקסיה. החבורה מורכבת מסטאר לורד-המנהיג, גאמורה- הלוחמת ובתו המאומצת של תנוס, דראקס המשמיד- לוחם המחפש נקמה, גרוט - עץ ושותפו של-רוקט הדביבון - צלף שאין שני לו. הגרפיקה מרשימה והסאונד מקצועי ומאוד מרשים בדיבוב הדמויות. זהו הפרק הראשון בלבד (מתוך חמש) כלומר המשחק די קצר. מומלץ למעריצי הסרט ולחובבי הז'אנר.

מחיר: 19.90 ₪

הורדה לאייפון

הורדה לאנדרויד

CATS: Crash Arena Turbo Stars לאנדרואיד ול-iOS

CATS: Crash Arena Turbo Stars הוא משחק בו אנו בונים רכבי מלחמה לחתולים היוצאים לקרבות. במשחק אנו מנסים לבנות רכב מלחמה כמה שיותר חזק, אימתני ומטורף. על מנת לצאת לקרב מול שחקנים אמיתים, המנסים לעשות את אותו הדבר. ככל שננצח בקרבות נקבל חלקים יותר טובים בעזרתם נבנה רכבים מוצלחים יותר. משחק מהנה, לא מסובך יתר על המידה ומומלץ לכולם.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

הורדה לאייפון

הורדה לאנדרויד

Tempest לאנדרואיד ול-iOS

Tempest הוא משחק הרפתקה / תפקידים בעולם הפירטים. במשחק אנו משחקים כקפטן של ספינת פירטים היוצא להרפתקה בים הפתוח. העלילה מעניינת אך דלילה ומטרתה בעיקר לגרום לנו לצאת למשימות. לאורך המשחק עלינו לשפר את ספינתנו בתותחים, מרגמות, ואפילו להביורים. עלינו גם לגייס צוות לספינה זאת אנו עושים במהלך משימות השונות. בנוסף אנו יכולים לשחק מול ועם חברים. כלומר המשחק מאפשר לנו לשתף פעולה עם חברים או להילחם בהם. משחק מאוד כיפי ומומלץ מאוד לחובבי משחקי אקשן/תפקידים.

מחיר: 31.90 ₪

הורדה לאייפון

הורדה לאנדרויד

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:08 02.05.2017 | Eren yeager Eren yeager (אורח)

    Eclipse Edge of Light,
    משחק בלעדי ל-Daydream.

  2. 2

    01:43 03.05.2017 | asdasd asdasd (אורח)

    Darksiders 3 Announced !!!!

  3. 3

       | פורסם ע"י