הרשמה

הבוס של Pokemon Go מגיב על טכנולוגיית ה-AR באייפונים החדשים

מנכ"ל Niantic מרוצה מטכנולוגיית ה-AR המשופרת של האייפונים החדשים

לפי דבריו, Niantic תנצל את הטכנולוגיה הזו במלואה

טכנולוגיית המציאות הרבודה (AR) היא אחת התכונות הבולטות של מכשירי האייפון 8 והאייפון X. השילוב של הטכנולוגיה הזו במכשירים הללו תאפשר כמובן גישה למגוון אפליקציות ומשחקים וזה אומר שנראה יותר תוכן AR בקרוב. מאחר ו-Pokemon Go הוא אולי משחק ה-AR המפורסם ביותר בשוק, המפתחת Niantic מספרת במה טכנולוגיה חדשה תורמת לתחום המציאות הרבודה.

בפוסט שפורסם באתר Medium, המנכ"ל של Niantic, ג'ון הנק (John Hanke) שיתף את המחשבות שלו על המכשולים שעוד עומדים בפני AR. "אז... האם ראינו את העתיד היום? כן ולא. AR בטלפונים היא צעד חשוב מאוד בדרך לחווית AR מלאה, אבל חשוב להתייחס לזה כצעד בעל מגבלות בגלל רמת הפיתוח והגודל הכללי", אמר הנק.

הנק המשיך וסיפר למה הוא מתכוון כשהוא מדבר על מציאות רבודה. "הרבה יפרשו את ה-AR כחוויה שבה רואים חפץ דיגיטלי או אנימציה מסוימת דרך מצלמה במסך המכשיר הנייד, אבל מדובר בפספוס הנקודה העיקרית לדעתנו. מה ש-AR באמת היא חיבור תוכן דיגיטלי, עצמים וחוויות עם העולם הפיזי באתרו", אומר הנק.

הנק אומר שהשילוב של הטכנולוגיה המשופרת באייפונים החדשים הוא צעד בכיוון הנכון, אבל ייקח הרבה יותר מפשוט להציג חפץ דיגיטלי כלשהו על העולם הפיזי על מנת לקדם את תחום ה-AR. "מדובר באבן דרך חשובה ולכן Niantic מחויבת לנצל את הטכנולוגיה הזו במלואה במכשירים של היום. אפליקציות שבקושי מציבות חפץ דיגיטלי במטבח שלכם לא תואמות את הגדרת ה-AR לטעמנו", סיים הנק.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י