הרשמה

יוצר Pokemon GO לא רוצה לראות את המשחק מתרחב אל שוק ה-VR

במידה והמשחק יקבל שינוי מסיבי בצורת VR הוא אולי יוכל לחזור אל הפופולריות שלו

מנכ"ל החברה אומר כי בעוד Pokemon GO מאפשר לשחקנים לתקשר אחד עם השני ברחובות, גרסת VR של המשחק תעשה את ההפך המוחלט

משחק המציאות הרבודה Pokemon GO החל את דרכו בתור סנסציה והוציא רבים אל הרחוב לתפוס פוקומונים יחד ולצאת למסעות מוגזמים ברגל. לאחרונה סיפרנו לכם כי המשחק חווה ירידה קיצונית של מתמשים כש-80% מהשחקנים שהיו פעילים מאז השקת המשחק עזבו אותו. האם זה אומר כי המשחק יקבל שינוי מסיבי בצורת VR כדי לגרום לו לחזור אל הפופולריות שלו? אם תדברו עם מנכ"ל החברה המפתחת של המשחק, ג'ון האנקה (John Hanke), זה הדבר האחרון שהחברה תעשה.

האנקה התראיין לא מזמן למגזין GamesIndustry.biz, שם סיפר על חווית המשחק המשלבת מציאות רבודה ב-Pokemon GO ועל ההבדל המהותי בין מציאות רבודה למציאות מדומה: "העניין שלי על VR הוא שאני חושב כי הוא יכול להיות טוב מאוד, אך ברמה שאנשים ישקיעו בו יותר מדי מן הזמן שלהם. אנחנו בני אדם וישנם מחקרים שמראים כי אנחנו נהנים יותר כשאנחנו מתאמנים או מבלים זמן בחוץ- ובחוץ בטבע במיוחד. אני חושב שבתור חברה שכחנו מזה כשאנחנו מבלים את הזמן שלנו במקומות סגורים".

לפי הדברים של האנקה, אנחנו יכולים להבין כי אין ממש סיכוי שנראה את Pokemon GO מבצע מעבר אל עולם המציאות המדומה. מה אתם חושבים? האם אתם מסכימים עם האנקה בנושא?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:04 07.04.2017 | אנונימי אנונימי (אורח)

    שכחתי שהמשחק הזה קיים.. למי כבר אכפת ממנו, המשחק הזה כבר מת..

  2. 2

       | פורסם ע"י