הרשמה

חדשות המובייל - המשחקים השווים מההשקות האחרונות

מה אתם מעדיפים? משחקי פאזל או משחקי מכות? מזל שיש משחקים שנותנים להנות משתי העולמות במשחק אחד

בין המשחקים תוכלו למצוא את Puzzle Fighter, המשלב משחק פאזל ומשחק קרבות עם הדמויות המוכרות והאהובות ממשחקי Capcom

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Million Onion Hotel לאנדרואיד ול-iOS

Million Onion Hotel הוא משחק המשלב פאזלים ואקשן. אכן שילוב מעניין של הז'אנרים, אך זו לא הסיבה שאני ממליץ על המשחק הזה. הסיבה העיקרית היא ש- Million Onion Hotel הוא אחד המשחקים עם העלילה היותר מטורפת והמפתיעה ששיחקתי בהם. העלילה מספרת על מלון שנמצא במדינה קטנה הנמצאת בין שתי ארצות, שהמומחיות שלו היא מרק בצל קסום. אנשים מרחבי העולם היו מגיעים למלון רק בשביל לטעום ממנו. שמועות רבות נפוצו על יכולות הקסם של מרק הבצל -"מי שטועם מהמרק משוגר לגלקסיות רחוקות", או שפשוט הם אכלו יותר מידי מרק - הדעות חלוקות. לאורך המשחק אנו נפגוש את מגוון אורחי המלון ונגלה את סודות המקום. עיקר המשחק הוא איסוף בצלים למרק. בשלבים אנו מתקדמים על ידי איסוף זריז של בצלים בשורות, טורים או באלכסון. וזאת לפני שנגמר הזמן. משחק משוגע ומגניב. מומלץ לכולם!

מחיר: 13.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Starman:Tale of Light ל-iOS

Starman: Tale of Light הוא משחק חידות סביבתיות. בו אנו מובילים את האסטרונאוט שלנו ברחבי שלבים המורכבים ממבנים ארכיטקטוניים שונים, במטרה לאסוף כדורי אור על מנת להחזיר את החיים והאור לעולם בו אנו נמצאים. כל שלב הוא למעשה פאזל הגיון אותו עלינו לפתור על ידי איסוף כדורי אור המפוזרים ברחבי השלב. מגוון הפאזלים גדול והמשחק לא ממחזר חידות. Starman: Tale of Light הוא משחק בעל מראה מונוכרומטי המוסיף לאווירה הקודרת של המשחק ומספק חוויה די ייחודית. מומלץ לחובבי הז'אנר.

מחיר: 13.90 ₪

להורדה דרך App Store

REKT ל-iOS

REKT הוא משחק נהיגת פעלולים באוקטן גבוה. המשחק מתרחש בארנה מרובת קומות ורבדים, בה עלינו לבצע כמה שיותר פעלולים מטורפים בזמן הנתון לנו. השליטה במשחק מאוד פשוטה וביצוע הפעלולים אינו מסובך. אבל ביצוע הפעלולים בסדר המוכתב לנו ובמגבלת הזמן, כבר דורש מאתנו שליטה כמעט מוחלטת במכניקת המשחק - לא ממש פשוט אך מאוד מהנה וכאשר מצליחים גם מאוד מספק. משחק מהיר, מאוד כייפי ומומלץ לחובבי משחקי נהיגה ארקיידים.

מחיר: 6.90 ₪

להורדה דרך App Store

Puzzle Fighter לאנדרואיד ול-iOS

Puzzle Fighter הוא משחק פאזל של התאמת שלושה, המשלב משחק קרבות. תחילה עלינו ליצור קבוצת לוחמים המורכבת מדמות אחת עיקרית ושתיים משניות. כל הדמויות הן ממשחקי Capcom כמו Street Fighter, Mega Man ו-Dead Rising. מסך המשחק מחולק לשתיים, בחלק העליון אנו רואים את הלוחם שלנו ואת היריב, בחלק התחתון של המסך אנו משחקים בהתאמת אבני חן לפי צבעים. ככל שניצור יותר התאמות ושילובים כך דמותנו בחלקו העליון של המסך תכה ביריב, הראשון שיסיים את מד החיים של המתחרה - מנצח. Puzzle Fighter מכיל שני מצבי משחק. האחד הוא משימתי בו אנו משיגים יכולות ודמויות חדשות, על ידי עמידה באתגרים ומגבלות שהמשחק מציב לנו. השני הוא מצב PvP בו אנו משחקים מול חברים ושחקנים מרחבי העולם. מומלץ לחובבי הז'אנר.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י