הרשמה

חדשות המובייל -פרצו לעולם הסוער של פיתוח המשחקים של שנות השמונים

משחקים מההשקות האחרונות שיעבירו לכם את הזמן

המשחק Game Dev Tycoon נותן לנו הצצה אל מאחורי הקלעים של עולם פיתוח המשחקים

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Streets of Rage Classic לאנדרואיד ול-iOS

Streets of Rage הוא משחק נוסף בסדרת ההוצאות המחודשות מבית סגה SEGA Forever. הפעם אנו מקבלים משחק beat-‘em up קלאסי אשר יצא ב-1991 לקונסולת המגה דרייב. בו שלושה שוטרים לשעבר היוצאים למגר את הפשע בעיר אשר נפלה לידיו של ארכי-נבל הידוע רק כ-"מר איקס". המשחק נשאר ברובו נאמן למקור בתחום הגרפיקה והסאונד, אך מוסיף עדכון מודרני של מולטיפלייר מקומי. כלומר אם אנו נמצאים מחוברים עם חברים על אותה רשת Wi-Fi, נוכל לשתף פעולה עימם במסענו בעיר הפשע והרשע של Streets of Rage. מומלץ מאוד למעריצים ולאלו שרוצים לראות על מדובר.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Amazing Katamari Damacy לאנדרואיד ול-iOS

Amazing Katamari Damacy הוא למעשה משחק קאטאמרי עם שלבים מהירים וצבעוניים מתמיד. כמו במשחקים קודמים אנו עוזרים לנסיך לגלגל את ה-קאטאמרי לממדים קוסמיים, על מנת לעזור למלך היקום לזכות בלב המלכה וגם להציל את העולם מפני אבדון הממשמש ובא! אל תשאלו יותר מידי שאלות זה Katamari Damacy. משחק מגניב, מהיר, הזוי והכי חשוב כייפי בטירוף. מומלץ למעריצי הסדרה וגם מקום מצוין להתחיל - לאלו ששומעים על הסדרה בפעם הראשונה.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Game Dev Tycoon ל-iOS

Game Dev Tycoon הוא משחק סימולציה ואסטרטגיה של פיתוח משחקים. המשחק הזה למעשה נותן לנו הצצה אל מאחורי הקלעים של עולם פיתוח המשחקים. ההתחלה צנועה, החברה אותנו מקימים נמצאת במרתף ביתנו. ועלינו לפרוץ לעולם הסוער של פיתוח המשחקים של שנות השמונים. לרשותנו עומדים אמצעים דלים בלבד ולכן עלינו לבחור בקפידה לאיזו פלטפורמה אנו רוצים לפתח את המשחק הראשון שלנו. בנוסף אנו בוחרים ז'אנר, רמת גרפיקה, הסאונד ואת עומק העלילה. כל אלו צריכים להיות תואמים את רוח התקופה בה אנו נמצאים וכן את ההתפתחות שתבוא עם התקדמות השנים. לאחר שבחרנו את כל אלו, אנו נחכה לביקורות העיתונאים. ככל שנתקדם במשחק נראה את ההתקדמות הטכנולוגית של פלטפורמות המשחקים השונות וכן את התפתחות הז'אנרים. משחק מאוד מעניין הנותן הצצה לנקודת מבט לא מוכרת, של עולם הגיימינג. מומלץ לכולם.

מחיר: 17.90 ₪

להורדה דרך App Store

Far from Noise ל-iOS

Far from Noise הוא הרפתקת טקסט אקסיסטנציאלית. אנו מוצאים את גיבורת המשחק בתוך אוטו מט לנפול מקצה צוק גבוה במיוחד. אין לה הרבה מה לעשות במצב כזה, אין ברשותה כלים, טלפון או כל אמצעי אחר שיכול לעזור. אז כל שנותר לה זה ליהנות מהנוף היפיפה. לנהל שיחות עם בעלי החיים שסביבה ובעיקר לנהל דיאלוג פנימי עם עצמה, על מנת להבין איך בכלל הגיעה למצב הזה. Far from Noise הוא חוויה יוצאת דופן ומיוחדת במינה. מומלץ לחובבי הרפתקאות הטקסט ולאלו שמחפשים משחקים מסוג לא קונבנציונלי.

מחיר: 10.90 ₪

להורדה דרך App Store

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י