הרשמה

חדשות המובייל - זומבים, יריות והרפתקאות חדשות

יעקב ניצל את ימי החופשה שלו כדי למצוא לכם את המשחקים החמים ביותר של האביב

באיזה משחק אתם תבחרו הפעם?

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Death Road to Canada ל-iOS

Death Road to Canada הוא משחק אקשן עם אלמנטים של משחק תפקידים שהכל בו אקראי לחלוטין. במשחק אנו יוצאים למסע ביזארי ברכב מפלורידה עד קנדה, על מנת להימלט ממגפת הזומבים התוקפת את ארצות הברית. לאורך המשחק נצטרך להחליט על דרכי פעולה, נגייס דמיות שונות ומשונות, נמצא נשקים לא קונבנציונליים במיוחד ובעיקר נחסל המוני זומבים. משחק קליל מהנה ובעיקר ביזארי. מומלץ למחפשים הרפתקה קצת שונה ממה שאנו רגילים אליה.

מחיר: 31.90 ₪

להורדה דרך App Store

Cover Fire לאנדרואיד ול-iOS

Cover Fire הוא שוטר יפייפה עם אקשן שלא פוסק. עלילת המשחק מספרת על מגה תאגיד בשם המאיים טרהקורפ (TETRACORP) המשתלט העולם ומנצל את משאבי כדור הארץ. אנו משחקים כגיבורי המחתרת היוצאת להגנת העולם ותושביו. המשחק הוא שוטר על מסילות, כלומר אנו יורים באובים מבלי היכולת לנוע ברחבי במפה. משחק מגניב מהיר ובעל גרפיקה מאוד מרשימה. מאוד מומלץ לחובבי משחקי הירי.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Meganoid לאנדרואיד ול-iOS

Meganoid הוא משחק אקשן/פלטפורמה בסגנון רוג לייק (roguelike), בו אנו נצא לחקור את מעמקי ספינת החלל Meganoid. המשחק מאפשר לנו לשחקי בשתי צורות, מהיר בו אנו מנסים לצאת כמה שיותר מהר מהשלב אך אנו מוותרים על מציאת שיפורים ונשקים חדשים, או שאנו חוקרים כל שלב לעומקו ומנסים למצוא כל חפץ ונשק אפשרי, כשרמת הקושי עולה מכיוון שיותר ויותר אויבים מגלים על הימצאותנו בספינת החלל.  הבחירה איך לשחק נתונה בידינו. משחק מצוין סגנון משחקי האקשן פלטפורמה מימי ה-16 וה-8 ביט. מומלץ לכולם.

מחיר: 19.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Full of Stars ל-iOS

Full of Stars הוא הרפתקה טקסט המשלבת משחק ארקייד. מלחמה אוימה בגלקסיה ההורסת פלנטות שלמות וגורמת למין האנושי לנטוש את כדור הארץ ולצאת למסע בחלל האינסופי. הרפתקת הטקסט מספרת על מסענו בחלל, בה אנו נתקלים באויבים וחברים שונים וכל בחירה שאנו עושים משפיעה עלינו ועל הסובבים אותנו. החלק הארקיידי של המשחק מתרחש בין הרפתקת טקסט ומשפיעה על היכולת שלנו להתקדם משחק. בחלק הארקייד אנו שולטים על הספינה שלנו ומנסים לאסוף כמה שיותר משאבים וקריסטלים על מנת לשפר את החללית ולגייס דמיות חדשות לצוות. החלק המאתגר הוא השליטה על הספינה, מה שמוסיף עניין למשחק. מומלץ לחובבי הרפתקאות הטקסט שמחפשים קצת ריענון מכל הקריאה האופיינית לז'אנר.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:35 18.04.2017 | Eren Yeager Eren Yeager (אורח)

    Lumino City מומלץ.

  2. 2

    01:29 19.04.2017 | יעקב ורך יעקב ורך

    תודה Eren בהחלט אבדוק את המשחק.

  3. 3

    01:41 19.04.2017 | יעקב ורך יעקב ורך

    תודה Eren על ההמלצה המצוינת. לסיקור Lumino City לחצו על הלינק לכתבה
    https://www.vgames.co.il/article/20965.html

  4. 4

       | פורסם ע"י