הרשמה

חדשות המובייל - מריו מגיע לאנדרואיד

יעקב ממשיך לספק לנו את המשחקים החמים ביותר למובייל

בין אם אתם חובבי נוסטלגיה, חידות, הרפתקאות, או סתם כבר רוצים לשחק ב-Super Mario Run, יעקב כבר דאג לכם

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Ghosts'n Goblins MOBILE לאנדרואיד ול-iOS

Ghosts'n Goblins MOBILE הוא פורט למשחק הקלאסי שיצא במקור ב-1985 למכונות הארקייד והיה נחשב פורץ דרך בזמנו הודות למכניקה ה-"התפשטות" של סר ארתור (Sir Arthur) גיבור המשחק. העלילה מאוד פשוטה. הנסיכה פרין פרין (Prin Prin) נחטפת והאביר בשריון נוצץ סר ארתור יוצא להציל אותה. מכניקת "התפשטות" אותה הזכרתי קודם, היא בעצם החיים של האביר שלנו. ככול שנותקף על ידי האויבים השונים השריון יתפרק והאביר נשאר בתחתונים וכך למעשה נפסלים. המשחק לא קל- כשרמת הקושי גבוהה. למרות שהמפתחים הכניסו אפשרות להוריד את רמת הקושי המשחק לא קל. השליטה די נוחה וניתנת להתאמה אישית. הגרפיקה והסאונד נשארו נאמנים למקור. דבר המעניק נופך נוסטלגי למשחק. מומלץ למתגעגעים.

מחיר: 7.90 ₪
להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Sunless Sea ל-iOS

 Sunless Sea הוא משחק הרפתקה המופשע מסגנון הגותי בו אנו מנסים לשרוד את המסע בים הבוגדני מבלי לאבד את שפיותנו. אנו משחקים כקפטן של ספינה המנסה לא למצוא את מותו בים. המשחק מתחיל בכך שאנו בוחרים לעצמנו שם ומטרה אותה ננסה להשיג. המשחק לא נותן לנו הרבה רמזים בנוגע למה עלינו לעשות או איך לעשות אותם. לכן בפעם הראשונה שנשחק ב- Sunless Sea נמות די מהר, אבל זה לא נורא כי מיד חוזרים להתחלה בוחרים שם ומטרה ויוצאים לים להרפתקה חדשה עם הרבה יותר ידע. השליטה מאוד נוחה ופשוטה. מראה המשחק קודר בהתאם לאווירת המשחק, כך גם הסאונד. משחק מאוד מעניין ומומלץ לכולם.

מחיר: 39.90 ₪

להורדה דרך App Store

Pavilion: Touch Edition ל-iOS

Pavilion: Touch Edition הוא משחקה חידות ופאזלים סביבתיים יפיפה. במשחק הזה אנו לא שולטים בדמות אלא בסביבה עצמה. הגיבור ינוע בשלב לכיוון צליליי פעמון. העלילה די מסתורית ובעיקר משאירה מקום לדמיון. כאמור המשחק נראה מצוין וזאת הודות לגרפיקה המצוירת ביד. לאורך המשחק נפתור חידות שונות, נאסוף מפתחות ושאר חפצים שבעזרתם נתקדם הלאה. החידות ב- Pavilion לא מאוד מסובכות אך דורשות חשיבה. משחק מציון, מהנה ומומלץ לכולם.

מחיר: 15.90 ₪

להורדה דרך App Store

Oxenfree ל-iOS

Oxenfree הוא הרפתקה אימה, בה קבוצת חברים מגיעה לאי ונתקלת בתופעה על טבעית. שתגרום להם לפקפק בכל מה שקורה להם, לסובבים אותם ובמציאות כולה. אנו משחקים כגיבורת המשחק אלכס (Alex) שמגיעה למסיבה באי, שהוא בעצם בסיס צבאי נטוש, עם חבריה ואח חורג חדש. בלילה המסיבה אלכס מוצאת מכשיר רדיו ישן, שבעזרת כיוון התחנות בו היא פותחת צוהר לעולם מקביל – או שלא?! משחק מגניב עם צוות שחקנים ממש מוצלח, הגורם להרפתקה ההזויה הזו להישמע אמינה. משחק מאוד מוצלח ומאוד מומלץ.

מחיר: 19.90 ₪

להורדה דרך App Store

ולסיום סיומת Super Mario Run הגיעה לאנדרואיד!

מה עוד אפשר לומר- תנו למריו לרוץ!

לסקירת המשחק

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך Google Play

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י