הרשמה

הגלקסי S8 מודלף פעם נוספת, הפעם לצד המכשיר השני

הפעם שני המכשירים זה לצד זה

סמסונג לא מצליחה לעצור את ההדלפות כשלושה שבועות לפני ההשקה

סמסונג צפויה להכריז על הגלקסי S8 ועל הגלקסי S8 פלוס בעוד כשלושה שבועות, וכפי שבטח שמתם לב, היא לא מצליחה לעצור את רצף ההדלפות של מכשיר הדגל שלה. ההדלפה החדשה מגיעה היום מחברה שמייצרת מגני מסך והיא מציגה את שני המכשירים זה לצד זה.

הסיבה שהחברות שמייצרות מגנים ומגני מסך מקבלות את המכשירים מוקדם היא בגלל שהם צריכים להתאים את המוצרים שלהם עבור המכשיר לפני שהוא מושק רשמית, ומאחר ושני הדגמים יגיעו עם מסך קמור, נדרשת קצת יותר עבודה לחברות הללו. באשר למכשירים, ניתן לראות בבירור בחלק העליון של המכשירים שסמסונג תצייד גם אותם בסורק רשתית כפי שעשתה עם הנוט 7. מלבד סורק הרשתית ניתן לראות בחלק הקדמי גם את המצלמה הקדמית, חיישני התנועה ונורת ה-LED להתראות. בחלק התחתון של המכשיר שלא נראה כאן לעין ניתן יהיה למצוא את חיבור הטעינה שיהיה USB Type C, רמקולים וכמובן שקע לחיבור אוזניות. ניתן לראות גם כפתור שנמצא בצידי המכשיר שאמור להפעיל את העוזרת הקולית החדשה של סמסונג, Bixby.

מלבד זאת, ידוע כבר שהגלקסי S8 יגיע עם מסך בגודל 5.8 אינץ' ודגם הפלוס עם מסך 6.2 אינץ' ולפי התמונה, נראה שהגדלים המפחידים האלה נראים די בסדר בעיקר בגלל שסמסונג פרסה את המסך על חלק גדול יותר מהחלק הקדמי של המכשיר לכן כמעט ולא יהיו שטחים מתים והמכשיר לא יהיה גדול כמו מכשירים אחרים שמציעים מסך בגודל זהה. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י