הרשמה

חדשות המובייל - מפאזל להרפתקאות שונות ברחבי הזמן

יעקב שוב נובר בספריות המשחקים לבדוק איך נוכל להעביר את הזמן מול מסך הטלפון בצורה הטובה ביותר

לצערנו ליעקב אין משחקים לאנדרואיד, אך תמיד יש את שבוע הבא

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Shardlight ל-iOS

Shardlight הוא משחק הרפתקה בסגנון הצבע והקלק המתרחש בעולם פוסט אפוקליפטי קודר. אנו נשחק מכונאית צעירה בשם איימי וולארד (Amy Wellard) המנסה לשרוד בעולם מוכה המחלות והרעב, בו עליה לתמרן בין האריסטוקרטיה השולטת לקבוצת המורדים בהנהגת דנטון (Danton) האכזר. המשחק מאוד מקצועי הן מבחינת משחקיות והן במראה המושקע. המשחק מלא בחידות הגיון, בחירות המשפיעות על המשך המשחק וכמובן איסוף חפצים. במשחק ישנן מגוון של סביבות קודרות לחקור, מבחר דמיות מוזרות להיתקל בהן ואת האלמנט הכי חשוב במשחק הרפתקה- סיפור מעניין. משחק הרפתקה מאוד מומלץ לחובבי הז'אנר.

מחיר: 19.90 ₪

להורדה דרך App Store

Incidence ל-iOS

Incidence הוא משחק פאזל שמטיל עלינו משימה פשוטה לכאורה, להביא את הכדור מתחילת המבוך אל סופו בארבעה מהלכים או פחות. המשחק אומנם נראה פשוט אך המשימה ממש לא. המשחק מכיל 100 שלבים, אך כמו כל דבר ב- Incidence זה נשמע הרבה אך כשמתמכרים למשחק מבינים ש-100 שלבים זה דווקא מעט. כמו במשחקים אחרים בז'אנר רמת הקושי עולה ככל שמתקדמים בשלבים. משחק מאוד מהנה, ממכר ומומלץ לכולם.

מחיר: 7.90 ₪

להורדה דרך App Store

After the End לאנדרואיד ול-iOS

After the End הוא משחקה הרפתקה מקסים בו אנו יוצאים למסע בין עתיקות, לפתרון חידה מסתורית - מה קרה אחרי הסוף? העלילה מסופרת בשני חלקים מקבילים המסופרים דרך מסע של אב ובנו המופרדים על ידי הזמן. למעשה המשחק מורכב מסדרה של פאזלים סביבתיים ענקיים, שעל מנת לפתור אותם נצטרך לתמרן בין האב לבן. העלילה במשחק מעניינת ודי ייחודית. השליטה במשחק די נוחה בעזרת הכפתורים המופיעים על המסך. After the End נראה מצוין, הגרפיקה מושקעת ויפה ישנה גם השקעה יפה בסאונד המשחק. משחק חביב, מהנה ומומלץ לכולם.

מחיר: 15.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Pan Pan ל-iOS

Pan Pan הוא הרפתקת סביבתית מיוחדת במינה. בה אנו יוצאים למסע בניסיון לחזור הביתה. המשחק מתחיל בחללית שמיד עם תחילת המשחק היא מתרסקת על פלנטה זרה ומסתורית. אותה עלינו לחקור ולנסות למצוא דרך לתקן את חללית. Pan Pan לא מחזיק לנו את היד יותר מידי ולמעשה לא מסביר לנו יותר מידי על מכניקות המשחק. הדבר מאפשר לנו לנסות ולחקור את עולם המשחק בלי הרבה מגבלות. לאורך המסע שלנו על פני הפלנטה אנו נפתור פאזלים וחידות הגיון, ניתקל במגוון דמיות שינסו לעזור לנו. המשחק נראה ונשמע מצוין רואים שהמשחק נעשה בהרבה אהבה ועם המון הומור. מומלץ לכולם.

מחיר: 15.90 ₪

להורדה דרך App Store

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י