הרשמה

סמסונג חושפת מסך גיימינג חדש שמעלה את הרף

והוא עונה על כל המשאלות שלנו

תכינו את הארנקים, זה יהיה יקר מאוד

בארץ סמסונג מוכרת בעיקר כחברת טלפונים אך יש לחברה עוד הרבה ענפים וקווי מוצרים כמו טלוויזיות מתקדמות ואף מסכי גיימינג. עד עכשיו ספינת הדגל של מסכי סמסונג היה מסך ה-Odyssey G9 שהיה מסך קעור (בקעירות של 1000R) בעל רזולוציית 5120 על 1440 כשגולת הכותרת ללא ספק היה הגודל שלו שעומד על 49 אינץ. ה-Odyssey G9 היה המסך הראשון שלקח הרבה דברים לקצה העליון שלהם. אבל עכשיו במסגרת תערוכת CES החברה הקוריאנית הכריזה על מסך גיימינג חדש שגם הוא ממשיך באותו קו המחשבה כשהוא ממשיך לקחת את הדברים למקסימום.

המסך החדש נקרא Odyssey Neo G8 והוא יהיה מסך 32 אינץ', ברזולוציית 4K עם קצב ריענון גבוה מאוד של 240Hz (שעד היום ניראה בעיקר במסכים ברזולוציית 1440p או FHD), זמן תגובה של 1ms GtG ובקעירות גם כן של 1000R. עבור מסך זה גולת הכותרת היא טכנולוגיית ה-Mini Led שהוא משתמש בה שמאפשרת לו להגיע לבהירות מקסימאלית של 2000nits, דבר שמקנה לו תמיכה בתקן HDR2000. לפני מספר חודשים שמואל סיקר את ה-PG32UQX של אסוס שגם הוא מסך Mini-Led תיאר כי הוא קיבל את "ה-HDR הכי טוב שיצא לי לראות על מסך מחשב" בעיקר בזכות יכולת התאורה שלו שמגיעה ל-1400nits. לכן עם תאורה שמגיעה ל-2000nits אנחנו מצפים לקבל מה-Odyssey Neo G8 את ה-HDR הטוב ביותר שניראה עד היום במסך מחשב.

מחירו של ה-Odyssey Neo G8 טרם פורסם אך אנו יכולים להניח בביטחון שהוא יהיה מופרז מאוד כשלהערכתי נגיע לסביב 20,000 שקלים ואף יותר עבורו.
מה דעתכם על המסך החדש של סמסונג? האם זה המסך שכל הזמן חיכינו לו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י