הרשמה

דיווח: סמסונג תשלב ב-Galaxy S8 כפתור מיוחד לגישה לעוזרת קולית חדשה

ה-Galaxy S8 ישיב את הכבוד האבוד מה-Note 7?

סמסונג מתכננת להוסיף כפתור ייעודי בצידי המכשיר אשר לחיצה עליו תוביל אותנו לעוזרת הקולית העוצמתית החדשה של החברה

השמועות לגבי מכשיר הדגל הבא של סמסונג ממשיכות לצוף, וכעת מתברר ע''פ דיווח שסמסונג צפויה לדחות את השקת המכשיר לחודש אפריל על מנת להמשיך לעבוד במרץ על תכונה חדשה ומעניינת במיוחד ולוודא שהמכשיר לא יחזור על הטעויות של ה-Note 7.

ע''פ העיתון The Wall Street Journal, סמסונג מתכננת להוסיף כפתור ייעודי בצידי המכשיר אשר לחיצה עליו תוביל אותנו לעוזרת הקולית העוצמתית החדשה של החברה. הדיווח הנ''ל מצטרף לדיווח נוסף של סוכנות הידיעות Reuters שאומר שהעוזרת הקולית החדשה לא תשולב רק למכשירי הגלקסי של סמסונג, אלא למכשירים אחרים של החברה כמו שעונים ועוד. מוקדם יותר השנה, סמסונג רכשה את חברת Viv Labs, חברת סטארטאפ שהוקמה ע''י היוצרים המקוריים של העוזרת הקולית "סירי" במכשירי אפל, ונראה שהעוזרת הקולית של סמסונג תבוסס על הטכנולוגיה של החברה הנ''ל.

אבל, ע''פ הדיווח לא מדובר בסתם עוזרת קולית, אלא באחת שתהיה שונה משמעותית ממתחרותיה והיא צפויה לעבוד עם מגוון רחב של אפליקציות צד שלישי. "מפתחים יכולים להוסיף דברים לשירות החדש וכך העוזרת תלמד בעצם הכל לבד", אומר סגן נשיא סמסונג, רי אין ג'ונג (Rhee Injong). "גם אם סמסונג לא תעשה מצידה כלום, ככל שמשתמשים יותר בעוזרת, כך היא לומדת יותר ומתפקדת טוב יותר." 

יחד עם זאת יש גם חדשות רעות. בשנים האחרונות התרגלנו לכך שסמסונג מציגה את מכשיר הדגל שלה באזור חודש פברואר-מרץ במהלך תערוכת המובייל העולמית בברצלונה. השנה זה עלול להשתנות והמכשיר עלול להגיע במהלך חודש אפריל, בעיקר בגלל שסמסונג רוצה לוודא שהטעות עם ה-Note 7 לא תחזור והמכשיר החדש יגיע מוכן ובטוח לחלוטין.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י