הרשמה

Super Mario Run הורד 2.85 מיליון פעמים ביומו הראשון באייפון

כבר עקף את Pokemon GO

האם הניסיון של נינטנדו למשוך שחקני מובייל לקונסולות שלה יצליח?

במהלך הכרזת האייפונים החדשים אפל הכריזה על כך שנינטנדו תשיק את משחקה הראשון - Super Mario Run בלעדית עבור מכשירי ה-iOS. בסוף השבוע הזה המשחק סוף סוף הושק והוא בדרך להיות ההשקה הגדולה ביותר בתולדות ה-Appstore. 

ע''פ נתונים שנאספו ע''י Apptopia, המשחק הורד כ-2.85 מיליון פעמים במהלך יומו הראשון, מספר שמשאיר מאחור את Pokemon GO שביומו הראשון הצליח לגרום ל-900 אלף אנשים להוריד אותו, וכעבור שלושה ימים לכ-5.6 מיליון אנשים. לפני שקופצים למסקנות, יש לזכור שלא מדובר בתחרות הוגנת, בעיקר בגלל הסיבה ש-Super Mario Run הושק ב-150 מדינות בעת ההשקה, כאשר Pokemon GO היה זמין ב-3 מדינות בלבד לפני הפריצה המסחררת. נכון לעכשיו Pokemon GO מחזיק בתואר שיא ההורדות בשבוע הראשון. דבר נוסף שיש לקחת כאן בחשבון היא העובדה ש-Pokemon GO היה חינמי לגמרי כאשר Super Mario Run הוא אמנם חינמי להורדה אבל בכדי לשחק בכל השלבים יש לשלם 10 דולר - ללא התשלום פתוחים רק שלושה שלבים. 

הפופולריות של Super Mario Run היא בהחלט חשובה לנינטנדו למען קידום הקונסולות הניידות והביתיות שלה. המטרה של החברה היא שהמשחק יגרום לאנשים שאוהבים מאוד את המשחק לעבור לקונסולות של נינטנדו, כמו ה-Switch, למען חוויה מלאה ואיכותית יותר. 

Super Mario Run זמין כעת למכשירי ה-iOS השונים והוא יהיה זמין גם לאנדרואיד במהלך השנה הבאה. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:21 18.12.2016 | MaorVered66 MaorVered66

    המשחק יהיה זמין לאנדרואיד גם בשלב מסוים או לא?

  2. 2

    16:44 18.12.2016 | מילר מילר (אורח)

    הולי שיט! זה כמו כל השאר המשחקים שיש בפלאפון רק עם מריו! חייב להוריד את זה!
    חרא של משחק

  3. 3

       | פורסם ע"י