הרשמה

דיווח: ייצור האייפון 8 אמור להתחיל מוקדם מהרגיל

המכשיר לא צפוי להגיע לפני ספטמבר

האם העיצוב החדש של האייפון 8 הוא הסיבה להקדמת הייצור בכדי להימנע מתקלות?

האם אפל צפויה להתחיל לייצר את האייפון 8 מוקדם מהרגיל ביחס למכשירי האייפון בשנים עברו? ע''פ Barron's Tech Trader Daily שציטט את BlueFin Research Partners, שרשרת האספקה של אפל מצביעה על תחילת ייצור מוקדמת, וזה יכול לרמוז על לא מעט דברים.

"פיסות המידע המסקרנות ביותר שהצלחנו לדלות אומרות שאפל מתכוננת לתחילת ייצור האייפון 8 מוקדם מאוד ביחס לאייפונים בעבר, למרות שאין ברשותנו אינדיקציה שאפל תשיק את האייפון החדש מוקדם יותר", אמרו ב-BlueFin. בדיווח המקורי דובר על שני מכשירי אייפון חדשים, הראשון הוא האייפון 8 והשני הוא האייפון X שאמור להיות פשוט האייפון 8 פלוס. הדיווח גם טוען שאפל תפסיק לייצר את האייפון 7, 7 פלוס והאייפון SE על מנת להתמקד בייצור של המכשיר החדש. 

עכשיו השאלה המתבקשת היא מדוע אפל מתחילה את הייצור מוקדם ביחס לעבר? אפשרות ראשונה היא שהיא רוצה לוודא שיש ברשותה מספיק מכשירים להשקה, דבר שממש לא היה בהשקות האייפונים האחרונות מאחר ובהתחלת המכירות אזלו כמעט תמיד דגמים שונים של אייפונים. אפשרות שניה היא שאפל רוצה לקחת עוד זמן של ייצור בכדי להימנע מטעויות, בעיקר בגלל האפשרות שהאייפון 8 יציג עיצוב חדש לגמרי ודרושה הכנה ראויה למניעת תקלות, במיוחד לאחר מה שקרה עם הנוט 7 של סמסונג. לבסוף, ישנה האפשרות השלישית, שאומרת שאפל רוצה להתחיל לייצר מוקדם בכדי להשיק מוקדם, כלומר לפני ספטמבר, דבר שהוא ממש לא סביר. שימו לב שהתמונה היא בגדר קונספט ולא הדבר האמיתי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י