הרשמה

הנקסוס החדש נחשף בתמונות חדשות

מה גוגל מתכננת לנו הפעם?

הנקסוסים של גוגל שוב מודלפים

במהלך החודשים האחרונים מופצות הדלפות רבות סביב מכשירי הנקסוס החדשים של גוגל לשנה הנוכחית. אחת מפיסות המידע החשובות ביותר שידועות לנו כיום היא שגוגל מתכננת להשיק שני מכשירי נקסוס מתוצרת HTC, בדיוק כפי שקרה בשנה שעברה, רק שאז אלה היו Huawei ו-LG שייצרו את הנקסוסים. המכשיר הראשון נקרא בשם הקוד Marlin והוא צפוי גם להיות הגדול מבין השניים. והשני שנקרא בשם הקוד Sailfish, שהוא צפוי להיות הקטן מבין השניים - ועליו אנחנו הולכים לדבר היום. 

ע''פ הדלפות קודמות, נטען שהמכשיר הקטן יותר, Sailfish, יגיע עם מבנה העשוי מפלסטיק, כלומר לא פרימיום כמו Marlin. לעומת זאת, ע''פ התמונות שמפרסם אתר Android Police מסתבר שזה כלל לא המקרה. גוגל ככל הנראה לא הולכת לחסוך על המכשיר הקטן יותר ולכן היא צפויה להשתמש באותם חומרים יוקרתיים כמו מתכת וזכוכית בשני המכשירים. 

ע''פ התמונות ניתן לראות שהמכשיר הוא מאוד דק ביחס לקודמיו. בצד הקדמי של המכשיר אנו יכולים לראות שהשוליים סביב מסך ה-5.0 אינץ' כשהם גדולים יחסית למה שהתרגלנו מגוגל. בצד האחורי של המכשיר ניתן לראות את חיישן טביעת האצבע המוכר ביחד עם פאנל העשוי מזכוכית שמכסה רק את חצי החלק העליון של המכשיר. באשר למפרטים של המכשירים, Sailfish צפוי להגיע עם מסך בגודל 5 אינץ' ברזולוציית 1080p בעוד והמכשיר הגדול יותר, Marlin, יגיע עם מסך 5.5 אינץ' ברזולוציית 1440p. שני המכשירים צפויים להגיע עם אותו מעבד עוצמתי של קוואלקום (820 או 821), 4 ג'יגה זכרון ראם, 32 או 128 ג'יגה זכרון אחסון פנימי, וכמובן מצלמה ראשית ברזולוציית 12 מגה פיקסל. 

גוגל צפויה להכריז על המכשירים במהלך החודשים הקרובים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י