הרשמה

כל ההכרזות ממסיבת העיתונאים של Sony ב-Paris Games Week

Tekken 7, Gran Turismo Sport והמון מציאות מדומה

כאן תמצאו את כל ההכרזות והטריילרים הגדולים מסיבת העיתונאים של סוני היישר מכנס הגיימינג בפריז

בזמן שמיקרוסופט החליטה לקיים מסיבת עיתונאים גדולה ב-Gamescom באוגוסט, סוני החליטה להתאזר בסבלנות עד Paris Games Week וקיבלנו את מסיבת העיתונאים הגדולה שחיכינו לה. ההצגה של סוני לא הפתיעה אותנו לטובה או לרעה, וכמו תמיד הם ניהלו את מסיבת העיתונאים בצורה קרה וקצת משעממת אבל עם מסר אחיד: "אנחנו העתיד של הגיימינג". כמו שצפינו בכתבת ההכנה, ראינו קטעי משחקיות חדשים של כמה מהכותרים היותר חמים של ה-PS4 אבל גולת הכותרת היתה ה-PlayStation VR - משקפי מציאות המדומה של הפלייסטיישן. ואם תהיתם, אנחנו נצטרך לאכזב לגבי השקת ההפתעה של No Man's Sky - המשחק כן קיבל תאריך יציאה אבל אתם לא תאהבו אותו. אז שנתחיל?

Uncharted 4

משחק ההרפתקאות של Naughty Dog קיבל טריילר שמציג את מצב הרשת והכרזה על בטא פתוחה שתחל בדצמבר הקרוב.

Star Wars: Battlefront

אחד המשחקים הכי מצופים של השנה קיבל טריילר חדש שמאשר את מה שידענו כבר בשבוע שעבר: 3 גיבורים חדשים יצטרפו לדארת' ויידר, בובה פט ולוק סקייוקר והם כמובן האן סולו, הנסיכה ליאה והקיסר פלפאטין.

Street Fighter V

לעזאזל איתך, יושינורי אונו - הטרלת אותנו שוב! אבל בואו נתחיל עם החדשות הטובות: דמות חדשה תגיע למשחק והיא Dhalsim - הלוחם ההודי שהופיע בסדרה לראשונה ב-Street Fighter 2. זה אומר שיש רק עוד דמות אחת שתגיע עם השקת המשחק ועדיין לא נחשפה, אבל כן הוכרז ש-6 דמויות נוספות יצטרפו במהלך השנה הראשונה להשקה. ויש גם תאריך יציאה! Street Fighter V יושק ל-PS4 ב-16 לפברואר, עדיין לא נחשף התאריך לגרסת ה-PC. הכל טוב ויפה, ואז אונו הכריז על הדמות האחרונה - קטסוהירו האראדה? אז לא, הבמאי הקריאייטיבי של סדרת Tekken לא יופיע במשחק, אבל עם שני הענקים האלה על הבמה היינו בטוחים שנראה סוף סוף משהו לגבי Tekken X Street Fighter - משחק המאש-אפ שהוכרז עוד ב-2010. במקום זה, קיבלנו מידע על Tekken 7.

Tekken 7

משחק המכות שזמין כרגע רק במכונות הארקייד קיבל לא הרבה יותר מהצהרה - המשחק מגיע ל-PS4. תודה על זה אבל מה עם תאריך יציאה? כן קיבלנו טריילר והבטחה להרחיב את העלילה של משפחת מישימה. האם זה אומר מצב עלילתי מושקע שיסגור לנו את כל הפינות? אל תשאלו אותנו, אנחנו מבובלים בדיוק כמוכם.

Boundless

אנחנו לא לגמרי בטוחים מה בדיוק הקטע של המשחק, אבל הוא נראה מגניב! מעין שילוב של מיינקראפט עם כיוון יותר עלילתי והרבה יותר פיקסלים.

No Man's Sky

משחק היקום-פתוח שכולנו קיווינו שיצא השבוע - לא יצא השבוע או השנה. המשחק קיבל טריילר חדש עם תאריך יציאה מאכזב אך הגיוני: יוני 2016.

Matterfall

עוד משחק שאין לנו מושג מה הקטע שלו, אבל היי אחלה סרטון סינמטי!

Horizon: Zero Dawn

משחק ההישרדות מהיוצרים של Killzone קיבל הדגמת משחקיות די מאכזבת עם קרב שכבר נחשף אי שם בכנס Gamescom. רואים את גיבורת המשחק נלחמת נגד דינוזאור רובוטי עצום ומשתמשת במגוון כלים כדי לחסל אותו. לא קיבלנו תאריך יציאה.

Dreams

ההדגמה המעניינת של המופע היתה של Dreams - משחק יצירה פתוח שנותן מענה ל-Project Spark של מיקרוסופט. נוכל לשלוט על דמויות ועצמים בעזרת בקר ה-DualShock 4 עם מחוות של תנועה. ההדגמה הייתה בלייב והשליטה נראיתה טובה מדי בשביל להיות אמיתית.

PlayStation VR

אם היה לכם ספק שמציאות מדומה היא עתיד הגיימינג, כעת זה נראה משכנע מתמיד. סוני הכריזה על שורה של משחקים שיתמכו ב-PS VR ויש כמה שיפתיעו אתכם. הראשון הוא הרחבה ל-Until Dawn שנוצרה במיוחד עבור מציאות מדומה - נראה אם יש לכם אומץ. השני הוא RIGS אותו תוכלו לראות בטריילר למטה. זה משחק שכבר הוכרז מוקדם יותר השנה ומשלב בין כדורגל למשחק יריות - קצת כמו Rocket League רק אינטנסיבי יותר. גם Tekken 7 יתמוך במציאות מדומה ויהיה מעניין לראות איך לעזאזל זה יעבוד. כל שאר הכותרים בסיכום יגיעו עם תמיכה במציאות מדומה.

Robinson: The Journey

אז אחרי ש-Crytek ניסו ליצור משחק אפי ומרהיב עם Ryse: Son of Rome בהשקת ה-Xbox One, הם חברו ליריבה כדי לעבוד על משחק ייעודי למציאות מדומה (מה שיכול לכלול גם את ה-Oculus Rift) ועדיין לא ברור מה בדיוק קורה בו. לפי מידע שנחשף בדמו מוקדם יותר, אנו נשחק בתור ילד צעיר שנתקע על כוכב זר וצריך לשרוד את הסכנות הרבות שבו.

Detroit: Become Human

ההכרזה המפתיעה של המופע התחילה בתור סרטון קונספט עבור ה-PS3 שיצא לפני 3 שנים על ידי Quantic Dream. הסרטון, שנקרא Kara, הציג בפנינו את תהליך הבניה של האנדרואידית קארה והמסע הרגשי כשהיא מגלה שהיא בעצם אנושית. כעת הסרט הזה הופך למשחק ויגלה לנו מה קורה אחרי שקארה יוצאת מהמפעל. בטריילר אנו מגלים עולם אכזרי שכנראה לא יראה בעין יפה אנדרואידית שתופסת עצמה כאנושית.

Gran Turismo Sport

ולבסוף קיבלנו את המשחק שכל חובב מירוצים מחכה לו עוד מההכרזה הראשונית על ה-PS4 - משחק חדש של Gran Turismo! המשחק נראה מצוין מהטריילר ויתמוך ב-PS VR, מה שייתן לשחקנים חווית מירוצים מציאותית במיוחד. המשחק יריץ אליפויות לאורך כל השנה לפי מדינה ולפי יצרנית רכב, וכמו עם משחקים קודמים - אין ספק שגם הכותר הבא יוציא לא מעט גיימרים מחדר המשחקים ואל מכוניות המירוץ האמיתיות. כבר יש לזה לא מעט תקדימים!

וכאן סיימנו עם מסיבת העיתונאים של סוני! מה דעתכם על ההכרזות החדשות?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    07:23 28.10.2015 | CheeseFox CheeseFox (אורח)

    לדעתי MATERFALL הוא Knack בגרסה יותר בוגרת ומלחמתית אבל עובד על אותו עיקרון של איסוף חלקיקים.

  2. 2

    10:18 29.10.2015 | איתי איתי (אורח)

    שאלה- Detroid של Quantic Dream הוא משחק מציאות מדומה או משחק רגיל כמו המשחקים הקודמים? שמתם אותו ביחד עם משחקי מציאות מדומה אז זה קצת מבלבל.

  3. 3

    11:39 29.10.2015 | Maxcules Maxcules

    ל2 הוא יהיה משחק רגיל, זה מהיוצרים של HEAVY RAIN ושל BEYOND TOW SOULS אז רוב הסיכוי זה יהיה משחק בסגנון שלהם

  4. 4

    13:16 29.10.2015 | אור מנטש אור מנטש

    עדיין לא ידוע אם Detroit יתמוך ב-VR, הוא כן הוכרז בשלב הזה של מסיבת העיתונאים שבו דיברו רק על משחקים תומכי VR אבל לא הוגדר כאחד.
    ההערכה היא שהמשחק לא ייבנה ספציפית עבור VR אבל יש סיכוי לא רע שהוא יגיע עם תמיכה מלאה כמו Gran Turismo ו-Tekken 7

  5. 5

    19:57 01.11.2015 | אנונונונומי אנונונונומי (אורח)

    מאכזב-בטקס הזה אין משחק אחד שיתמוך ב PS 3

  6. 6

       | פורסם ע"י